Sobota 20. duben 2024 07:01
reklama
Dukascopy new
reklama
FTMO férovost
reklama
Purple Ebook: Svíčkové a cenové formace
reklama
CapXmaster srovnani

Spotřebitelská důvěra v Německu se ustálila

29.07.2015 10:28  Autor: Tým FXstreet.cz  Sekce: Tradingové analýzy a zprávy   Tisk

Spotřebitelská důvěra v Německu se po poklesu v předešlém měsíci ustálila. Spotřebitelé jsou sice optimističtější v otázce příjmů domácností, tato očekávání však převážily obavy, že dohoda mezi Řeckem a mezinárodními věřiteli bude mít dopad na německou ekonomiku, uvedla v dnešní zprávě výzkumná společnost GfK.

Index důvěry pro srpen zůstal ve srovnání s údajem z předešlého měsíce beze změn na úrovni 10,1 bodu. V předešlém měsíci index klesl, což se stalo poprvé od loňského října. Řecko a mezinárodní věřitelé v té době horečně hledali dohodu, která by odvrátila hrozbu platební neschopnosti a odchod země z eurozóny. Atény a eurozóna se na nové finanční pomoci v objemu až 86 miliard eur, podmíněné ekonomickými reformami a úspornými opatřeními, dohodly v polovině tohoto měsíce.

"Němečtí spotřebitelé očividně usuzují, že těžce nalezené řešení dluhového sporu s Řeckem bude mít nepříznivé důsledky na německou ekonomiku," uvedl podle agentury Reuters analytik GfK Rolf Bürkl.

Výzkum GfK zároveň ukázal, že domácnosti jsou ve srovnání s předešlým měsícem optimističtější z hlediska očekávání vlastních příjmů, což podle agentury Reuters poukazuje na stabilní podmínky v domácím prostředí.

Zdroj: Reuters, ČTK, GfK

Sdílení článku: 
   

 

Čtěte více

  • Spotřebitelská důvěra v Německu klesla více, než se čekalo
    Spotřebitelská důvěra v Německu klesla kvůli druhé vlně koronaviru více, než se čekalo. Množící se případy nákazy přiměly Němce otevírat peněženky s větším rozmyslem, mnozí se obávají infekce nebo dopadů krize na svou životní úroveň. Vyplývá to z dnes zveřejněných údajů institutu GfK.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu kvůli uzávěře dál klesá
    Spotřebitelská důvěra v Německu se dál zhoršuje. Rozsáhlá uzávěra zavedená proti šíření nákazy novým koronavirem má totiž negativní dopady na očekávané příjmy spotřebitelů a jejich ochotu utrácet, uvedl dnes institut GfK. Jeho index důvěry na prosinec klesl na minus 6,7 bodu z předchozích minus 3,2 bodu.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu navzdory inflaci rostla druhý měsíc za sebou
    Spotřebitelská důvěra v Německu se navzdory inflaci zlepšila druhý měsíc za sebou. Vyplývá to z průzkumu, jehož výsledky dnes zveřejnil institut GfK. Institut nicméně varoval, že pozitivní nálada spotřebitelů pravděpodobně nepřetrvá, pokud ceny dále porostou. Tento trend by také mohl opozdit oživení spotřebitelské důvěry.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu opět klesla
    Spotřebitelská důvěra v Německu opět a prudce klesla. Lidé odkládají nákupy, protože se obávají ztráty zaměstnání a že se nakazí. Vyplývá to z dnešních údajů institutu GfK. Jeho index spotřebitelské nálady pro únor se snížil na minus 15,6 z minus 7,3 v předchozím měsíci. Padá už čtyři měsíce po sobě.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu pokračuje v poklesu
    Spotřebitelská důvěra v Německu už tři měsíce za sebou klesá, přísnější opatření proti šíření nového koronaviru totiž zhoršují vyhlídky příjmů a zvyšují sklon domácností k úsporám. Vyplývá to z dnešních údajů institutu GfK. Jeho index spotřebitelské nálady pro leden klesl na minus 7,3 bodu z minus 6,8 bodu v předchozím měsíci.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu poprvé za pět měsíců vzrostla
    Spotřebitelská důvěra v Německu se poprvé za pět měsíců zlepšila, přispěly k tomu naděje na brzké zmírnění opatření proti koronaviru. Vyplývá to z průzkumu, jehož výsledky dnes zveřejnil institut GfK. Index spotřebitelské nálady na březen vystoupil na minus 12,9 bodu z minus 15,5 bodu v předchozím měsíci. Jeho nárůst tak překonal očekávání analytiků, kteří v anketě agentury Reuters předpovídali zvýšení na minus 14,3 bodu.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu roste
    Spotřebitelská důvěra v Německu se dál zlepšuje. Výzkumná společnost GfK dnes oznámila, že její index...
  • Spotřebitelská důvěra v Německu roste
    Spotřebitelská nálada v Německu se zlepšuje. Její index se vyšplhal na osmiměsíční maximum, přispěl...
  • Spotřebitelská důvěra v Německu roste pomaleji
    Spotřebitelská důvěra v Německu se zvyšuje, její růst je však pomalejší, než se předpokládalo. Vyplývá to z dnešních údajů institutu GfK, které tak podkopávají naděje, že výdaje domácností zajistí rychlé oživení německé ekonomiky.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu se druhý měsíc zlepšuje
    Spotřebitelská důvěra v Německu se druhý měsíc zlepšuje, zejména díky uvolnění pandemických omezení na začátku března. Výhled ale kalí nedávné rozhodnutí vlády tato opatření prodloužit. Vyplývá to z průzkumu, jehož výsledky dnes zveřejnil institut GfK. Jeho index spotřebitelské nálady na duben podle předběžných dat vystoupil na minus 6,2 bodu z minus 12,7 bodu v předchozím měsíci.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu se zhoršila
    Nálada německých spotřebitelů se zhoršila víc, než se očekávalo. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK, jejíž index spotřebitelské důvěry na prosinec klesl na 10,4 bodu z 10,6 bodu v listopadu. Podle GfK mají na spotřebitelské výdaje dopad konflikty v mezinárodním obchodu a odchod Británie z Evropské unie.
  • Spotřebitelská důvěra v Německu se zlepšila
    Spotřebitelská důvěra v Německu se navzdory hrozbě terorismu a bouřlivým diskuzím o uprchlické krizi...
  • Spotřebitelská důvěra v Německu se zlepšuje
    Spotřebitelská důvěra v Německu se překvapivě zlepšuje. V listopadu by se podle dnešních údajů...
  • Spotřebitelská důvěra v Německu stoupla
    Spotřebitelská důvěra v Německu se dál zlepšila a její index dosáhl nejvyšší úrovně za téměř rok. Uvádí to...
  • Spotřebitelská důvěra v Německu zůstává stabilní
    Spotřebitelská důvěra v Německu zůstává stabilní, mohl by ji však poškodit vývoj kolem dluhové krize...
  • Spotřebitelská důvěra v USA je na maximu za téměř 17 let
    Spotřebitelská důvěra ve Spojených státech se v říjnu vyšplhala na nejvyšší úroveň za téměř 17 let, za růstem stojí optimismus Američanů ohledně situace na trhu práce. Vyplývá to z výsledků průzkumu, které dnes zveřejnila organizace Conference Board.
  • Spotřebitelská důvěra v USA je nejhorší za téměř šest let
    Důvěra amerických spotřebitelů klesla tento měsíc nejníže za téměř šest let. Vyplývá to z dnešních údajů výzkumné skupiny Conference Board. Obavy vzbuzuje trh práce - o zaměstnání už přišly miliony Američanů.
  • Spotřebitelská důvěra v USA je nejnižší za deset let
    Spotřebitelská důvěra ve Spojených státech počátkem listopadu klesla na nejnižší úroveň za deset let. Dnes to ukázal hojně sledovaný index Michiganské univerzity. Na vině je prudký nárůst spotřebitelských cen, který snižuje životní úroveň domácností. Ta je přitom prioritou amerického prezidenta Joea Bidena.
  • Spotřebitelská důvěra v USA je vysoká
    Spotřebitelská důvěra ve Spojených státech se v lednu vyšplhala na nejvyšší úroveň za zhruba sedm a půl...
  • Spotřebitelská důvěra v USA klesla
    Spotřebitelská důvěra ve Spojených státech v srpnu sestoupila na téměř roční minimum. Domácnosti mají obavy z rostoucích životních nákladů, což by mohlo signalizovat budoucí zpomalení spotřebitelských výdajů. Vyplývá to podle agentury Reuters z výsledků průzkumu Michiganské univerzity.
Forex - doporučené články:

Co je FOREX?
Základní informace o finančním trhu FOREX. Forex je obchodování s cizími měnami (forex trading) a je zároveň největším a také nejlikvidnějším finančním trhem na světě.
Forex pro začátečníky
Forex je celosvětová burzovní síť, v jejímž rámci se obchoduje se všemi světovými měnami, včetně české koruny. Na forexu obchodují banky, fondy, pojišťovny, brokeři a podobné instituce, ale také jednotlivci, je otevřený všem.
1. část - Co to vlastně forex je?
FOREX = International Interbank FOReign EXchange. Mezinárodní devizový trh - jednoduše obchodování s cizími měnami - obchodování se směnnými kurzy.
VIP zóna - Forex Asistent
Nabízíme vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu elitních obchodníků FXstreet.cz. Ve spolupráci s předními úspěšnými obchodníky jsme pro vás připravili unikátní VIP skupinu (speciální uzavřená sekce na webu), až doposud využívanou pouze několika profesionálními tradery, a k tomu i exkluzivní VIP indikátory, doposud úspěšně používané pouze k soukromým účelům. Nyní se vám otevírá možnost stát se součástí této VIP skupiny, díky které získáte jedinečné know-how pro obchodování na forexu, výjimečné VIP indikátory, a tím také náskok před drtivou většinou ostatních účastníků trhu.
Forex brokeři - jak správně vybrat
V podstatě každého, kdo by chtěl obchodovat forex, čeká jednou rozhodování o tom, s jakým brokerem (přeloženo jako makléř/broker nebo zprostředkovatel) by chtěl mít co do činění a svěřil mu své finance určené k obchodování. Velmi rád bych vám přiblížil problematiku výběru brokera, rozdíl mezi jednotlivými typy brokerů a v neposlední řadě uvedu několik příkladů nejznámějších z nich.
Forex robot (AOS): Automatický obchodní systém
Snem některých obchodníků je obchodovat bez nutnosti jakéhokoliv zásahu do obchodu. Je to pouhá fikce nebo reálná záležitost? Kolik z nás věří, že "roboti" mohou profitabilně obchodovat? Na jakých principech fungují?
Forex volatilita
Forex volatilita, co je volatilita? Velmi užitečným nástrojem je ukazatel volatility na forexu. Grafy v této sekci ukazují volatilitu vybraného měnových párů v průběhu aktuální obchodní seance.
Forex zůstává největším trhem na světě
V dnešním článku se podíváme na nejnovější statistiky globálního obchodování na forexu. Banka pro mezinárodní vyrovnání plateb (BIS) totiž před pár týdny zveřejnila svůj pravidelný tříletý přehled, ve kterém detailně analyzuje vývoj na měnovém trhu. BIS je označována jako "centrální banka centrálních bank". Je nejstarší mezinárodní finanční organizací a hraje klíčovou roli při spolupráci centrálních bank a dalších institucí z finančního sektoru. Dnešní vzdělávací článek sice nebude zcela zaměřen na praktické informace z pohledu běžného tradera, ale i přesto přinese zajímavé a důležité poznatky.

Nejnovější články:


Naposledy čtené:

Forex brokeři
IC Markets
FP Markets
FBS
reklama
Purple Ebook: Svíčkové a cenové formace