Technologický lobbing
Nejvíce na lobbing v EU vynakládají americké firmy Google, Facebook a Microsoft
31.08.2021 Nejvíce peněz na lobbing v Evropě vynakládají američtí technologičtí giganti Google, Facebook a Microsoft. Ukázala to studie organizací Corporate Europe Observatory a LobbyControl. Firmy vydávají vysoké částky v době, kdy se EU snaží prosadit přísnější zákony, jejichž cílem je moc těchto firem omezit.
Související klíčová slova:
Apple | EUR | EU | Facebook | Reuters | Microsoft | Agentura Reuters | Americké firmy | Firmy | ČTK | EK | Huawei | Studie | Amazon | Miliardy | Technologický sektor | Google | Výdaje | Technologičtí giganti | Ekonomiky | Fosilní paliva | Nejvíce peněz | Odvětví | Společnosti | Lobbing | Lobbing v EU | Lobbing v Evropě
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | USA | Index | Pozice | Trh | Výhled | Rezistence | Reuters | ČTK | Banky | Banka | Obchodování | Indikátor | FOREX | Trading | Cena | Růst | Graf | EUR/USD