Onboarding
Krize popohnala banky k digitalizaci a otevírá jim možnost k růstu
19.05.2020 Omezení spojená s koronavirovou pandemií přinesla mnoho potíží, ale s nimi také nové příležitosti. V časech karantény se totiž ještě více než dříve ukázalo, jak důležité je držet krok s dobou a digitalizovat své služby. Nejinak je tomu samozřejmě i ve světě bankovnictví, kde se digitální kontakt s klientem stal alfou a omegou vztahu mezi ním a bankou. Peněžní ústavy tak mohou této příležitosti využít a skrze inovace se snáze odlišit od konkurence.
Česká e-commerce před největší příležitostí za 20 let, promění ji jen někteří
31.03.2020 Do roku 2003 většina e-commerce odborníků věřila, že čínský e-commerce trh bude brzy patřit hráčům s americkým kapitálem. eBay zde podporoval EachNet, zkušenosti lokálních firem s B2C e-commerce byly mizivé. Jenže pak se „něco stalo“. A pár měsíců poté se dominantním hráčem čínské e-commerce trhu stala Alibaba, původně B2B obchodní společnost, následovaná do té doby málo známou společností JD.com, která ještě nedávno prodávala cédéčka a vypalovačky. To něco byla epidemická krize způsobená první vlnou SARS. Onemocnělo jí 5000 lidí a po sobě zanechala 350 mrtvých.
Tři pilíře moderního bankovnictví pro rok 2020 – digitální onboarding, proaktivní komunikace a empatie
20.01.2020 Svět bankovnictví se otáčí velmi rychle a chce-li v něm banka uspět, musí rychle reagovat na moderní trendy i technologické výzvy. Stejně jako ostatními obory, i bankovnictvím významně hýbe digitalizace. Ta bankám otevírá nové možnosti, jak optimalizovat procesy a přinášet zákazníkům ty nejlepší služby, ale zároveň je pro ně nelehkou výzvou. Co bude muset v roce 2020 banka splňovat, aby neztratila svou relevanci na bankovním trhu a byla pro zákazníky atraktivní?
Související klíčová slova:
Čína | Peníze | Daně | Akvizice | Transakce | Benchmark | Finanční instituce | Platforma | Banky | Barclays | Pravděpodobnost | Zkušenosti | Výsledky | Investovat | Facebook | Obchodníci | Banka | EBay | Trh | Založení účtu | Zkušenost | ROCE | Podnikání | Bankovnictví | Alibaba | Britská banka Barclays | Bankéř | Krize | Zpomalení ekonomiky | Banking Software Company | Digitalizace | Call centra | BSC | Co bude | E-shopy | Mindset | Rozvoj | Problémy | Úbytek | Inovace | Budoucnost | Karel Beran | Digitální onboarding | Digitální komunikace | Komunikace | Proaktivní přístup | Smart Communications | Koronavirus | WHO | Pokles | Situace | SARS | Pandemie | Pochybnosti | COVID-19 | Profitovat | Pandemie COVID-19 | Koronavirová krize | Hotovost | Růst | Koronavirové krize | Air Bank | E-commerce | Česká e-commerce | MALL | MALL.cz | Platba MALL Pay | MALL Pay | Ekonomiky | JD.com | České e-shopy | Šance | JD | Příležitosti | Společnosti | Košík.cz | Společnost | CZ | Platba | Mall.cz | Košík
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | USA | Index | Pozice | Trh | Výhled | Rezistence | Reuters | ČTK | Banky | Banka | Obchodování | FOREX | Indikátor | Trading | Cena | Graf | EUR/USD | ROCE