Pátek 26. duben 2024 01:53
reklama
Swissquote Bank
reklama
FTMO král
reklama
FTMO férovost
reklama
FTMO král

Admiral Markets

Podělte se s ostatními a popište své zkušenosti s tímto brokerem!



Bližší informace o společnosti Admiral Markets (Admirals)
Hodnocení brokera  
Známkujte: 1 hvězdička špatný, 5 hvězdiček výborný

Jste na diskusním fóru jako nepřihlášený uživatel a Vaše funkce jsou tak omezené. Pro neomezený přístup je nutné být registrovaný a přihlášený uživatel. Nejste-li registrován/a klikněte pro bezplatnou registraci. Jednoduchá registrace vám otevře cestu k profesionálním informacím.

Registrací na FXstreet.cz můžete získat:

  • Možnost diskutovat s ostatními tradery.
  • Vkládání nových příspěvků a zakládání nových témat v diskusním fóru.
  • Možnost vyhledávání v tomto velmi rozsáhlém diskusním fóru.
  • Přístup k uzamčeným odborným článkům, sekcím a školy forexu.
  • Ebooky, manuály a obchodní systémy zdarma.
  • Zasílání newsletterů a informací o nových akcích a aktivitách portálu FXstreet.cz
  • Možnost psát vlastní blogy a články.
  • Možnost objednání tradingových knih, seminářů nebo VIP zóny.
  • Další přínosné informace z oblasti obchodování na forexu.
Autor Admiral Markets (30 odpovědí)
Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:07
Odpověď na: Tom2082

Valdimíre, tohle už snad nemyslíš opravdu vážně.......Smile

Ano to myslím smrtelně vážně..... Vklady i výběry si provádí každý sám v KT. Sakra by byl rozdíl kdyby šlo o telefonický výběr a zaměstnanec AM by zadal účet chybně, ale toto se nestalo a banky splnily pokyny bez chyby.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
Skyangel
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1375
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:11
Odpověď na: filozof

ten ton mi pripada ako ze mate za sebou mafiu?

No jistě pan ředitel Shery nemá na práci nic jiného než vyhrožovat traderům na veřejném fóru a Vladimír zcela určitě je součástí útočného alfa týmu společnosti AM se specializací v nasazování betonových botek nepohodlným lidem. Proboha lidi vzpamatujte se.  Chápu, že tato situace onoho tradera je nepříjemná, ale vše se dá přece řešit, tak je nechte místo napadání, která nikomu nepomůžou,  vše vyřešit ke spokojenosti všech zúčastněných.

plev
Silver member
avatar
Příspěvky: 289
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:12
Odpověď na: Vladimír Dubový

Tak vidíš, že se touto záležitostí zabýváme, ale útoky typu Titaniku a výhružky pokutama regulátorem a pod si prosím na fórech odpusť.

1, Eliška Balcarová není arogantní, ale uvědom si, že chat probíhá na nešifrovaném linku nelze osobní citlivé záležitosti tímto chatem probírat a tudíž možná se Ti reakce nelíbí, ale pro bezpečnost je nutné takto závažné pochybení řešit s možností všech identifikací.

2, Popel na hlavu by jsi si měl sypat sám místo útoku. AM ani nikdo jiný nevidí a nemá možnost do výběru zasáhnout. Pro vysvětlení to co popisuješ a je napsáno v KT je více méně čestné prohlášení klienta ohledně jeho účtu. Zde si přečti jak to vše probíhá.

3, Pro nás je směrodatné, že výběr i obchodování je uskutečněno ze stejné IP adresy a tudíž reakce, že nedošlo k pochybení u Tebe nedává jinou možnost než, že tedy někdo ze stejné IP tento výběr na špatný účet uskutečnil. z obráku jsou odstraněna pouze citlivá data, ale originály máme k dispozici.

4, Samozřejmě s Celetemem tuto záležitost již řešíme ve standardním reklamačním řízení. Přímo tuto záležitost řeší ředitel pobočky AM v Praze.

Takže i pro ostatní diskutující... nic nezávání průserem. Jak již Plev psal nikdo není neomylný my to víme a chápeme, že se zmýlil a rádi jeho špatně zadaný výběr vyřešíme. Jen bez útoku by i pro nás byl pocit daleko lepší a příjemnější, ale výsledek bude stejný. Štěstí, že se jedná o společnost "Cetelem" u které je předpoklad, že reklamace proběhne rychle a neoprávněný příjem ihned vrátí.

Ale jaké výhružky? Na stránkách AM je několikrát poukazováno na povinnost dodržovat zákon č. 61/1996. Jen jsem rozvedl proč to tak je a jaké jsou sankce při nedodržení.

1. Komunikace neprobíhala přes chat, ale mailem. Dál ti nerozumím. Sám píšeš, že se jedná o závažné pochybení, ale reakce paní tomu absolutně neodpovídaly a pokud musím dalšími maily prosit o návrh řešení, tak slovo vstřícnost je až na konci řady.

2. Sypání popele na hlavu je až opravdu to poslední co mi v tomto problému napadá!!!

3. Tak co je teda směrodatné. Jméno majitele účtu, ale když se to hodí tak i IP adresa?

Jak dále správně píšeš  "... Jen bez útoku by i pro nás byl pocit daleko lepší a příjemnější...". A co můj pocit když mi paní řekne, že mi asi někdo naboural účet v KT protože jsem si asi nezabezpečil heslo a že mám teda asi holt smůlu???

Jinak navrhuju, aby se do potvrzovacího mailu o zadání výběru napsalo i číslo účtu. Zadavatel tak bude mít okamžitou kontrolu,doklad co vlastně zadal a v případě omylu (pokud to teda neodfiltrujete vy) i možnost co nejrychleji reagovat. ***


Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:14
Odpověď na: Vladimír Dubový

Ano to myslím smrtelně vážně..... Vklady i výběry si provádí každý sám v KT. Sakra by byl rozdíl kdyby šlo o telefonický výběr a zaměstnanec AM by zadal účet chybně, ale toto se nestalo a banky splnily pokyny bez chyby.

To že si každý klient provádí výběry sám v KT , tu snad nikdo nezpochybňuje!!!  Tak otázka je tu pořád stejná, a ptáme se tu pořád dokola, JAK JE MOŽNÉ ŽE ODEJDOU PENÍZE KLIENTA NA JINÝ ÚČET JIHÉHO PŘÍJEMCE?   A ty odpovíš že si výběry provádí každý klient sám v KT....

 Jednou jsem si chtěl udělat kdysi výběr na jiný účet, ana své jméno, do jiné banky,výběr byl vámi stornován. Chápu a nikdo s tím nemá problém.  Takže znova otázka, změnilo s eněco ve vašich  nebo licenčních předpisech že můžete posílat prostředky klienta na jiný  jiný účet s jiným jménem???

Jestli ano tak by bylo dobré kdyby jste minimálně o tom informovali......

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
filozof
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1152
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:27
Odpověď na: Skyangel

No jistě pan ředitel Shery nemá na práci nic jiného než vyhrožovat traderům na veřejném fóru a Vladimír zcela určitě je součástí útočného alfa týmu společnosti AM se specializací v nasazování betonových botek nepohodlným lidem. Proboha lidi vzpamatujte se.  Chápu, že tato situace onoho tradera je nepříjemná, ale vše se dá přece řešit, tak je nechte místo napadání, která nikomu nepomůžou,  vše vyřešit ke spokojenosti všech zúčastněných.

plne suhlasim, ale to neznamena ze si mame nechat curat na boty/topanky/.

Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:33
Odpověď na: Skyangel

No jistě pan ředitel Shery nemá na práci nic jiného než vyhrožovat traderům na veřejném fóru a Vladimír zcela určitě je součástí útočného alfa týmu společnosti AM se specializací v nasazování betonových botek nepohodlným lidem. Proboha lidi vzpamatujte se.  Chápu, že tato situace onoho tradera je nepříjemná, ale vše se dá přece řešit, tak je nechte místo napadání, která nikomu nepomůžou,  vše vyřešit ke spokojenosti všech zúčastněných.

Navím jak to mají s týmem ale smutný je spíše to že takovou věc jako je výběr prostředků musí řešit ředitel  a ješte smutnější že to musí řešit na foru.  Celkově to zase  nese na AM další stín....     Nevím jak kdo ale mě ten email co zde zveřnil uživatel plev hlava nebere a ty rekce Am na něj už vůbec ne. Moje manželka dělá v mateřské školce atam  ty děti taky dokážou vymyslet neskutečné story aby se nemuseli přiznatWink

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
Kovac
Veteran member
avatar
Příspěvky: 21576
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:49
Odpověď na: Tom2082

Navím jak to mají s týmem ale smutný je spíše to že takovou věc jako je výběr prostředků musí řešit ředitel  a ješte smutnější že to musí řešit na foru.  Celkově to zase  nese na AM další stín....     Nevím jak kdo ale mě ten email co zde zveřnil uživatel plev hlava nebere a ty rekce Am na něj už vůbec ne. Moje manželka dělá v mateřské školce atam  ty děti taky dokážou vymyslet neskutečné story aby se nemuseli přiznatWink

A vis kolik problemu je u jinyhc brokeru ale jen o nich nevime? Ale proste na foru AM se tady resi kazda vec, ktera by se ani resit na foru nemela, tak AM je hodne na ocich, protoze ma nejvice traderu v CR a vsechni tradery si vsechny svoje prolemy zvykly rovnou rsit na forum AM, coz ale neni tady zadna technicka podpora AM.

Podle me to nevrha spatny stin ale naopak dobre jmeno, protoze se vzdy kazdy problem ochotne vyresi. Takze za me naopak palec Thumbs Up

Broker: Purple Trading (forex) | XTB (akcie) | Swissquote Bank (indexy a komodity). Obchodní systém: Price Action, S/R, VIP zóna.
Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:54
Odpověď na: Kovac

A vis kolik problemu je u jinyhc brokeru ale jen o nich nevime? Ale proste na foru AM se tady resi kazda vec, ktera by se ani resit na foru nemela, tak AM je hodne na ocich, protoze ma nejvice traderu v CR a vsechni tradery si vsechny svoje prolemy zvykly rovnou rsit na forum AM, coz ale neni tady zadna technicka podpora AM.

Podle me to nevrha spatny stin ale naopak dobre jmeno, protoze se vzdy kazdy problem ochotne vyresi. Takze za me naopak palec Thumbs Up

Kovac, ano u každého brokera je nějaký problém a nejde tady o to že není ale o to jak s ek tomu postaví. Tady se postavili k tomu tak  (viz email od pí Balcarové) že si to má klient vyřídit sám když si teda jako zadal špatný účet... A teprve až když se to začalo zveřejnovat tak s eto najednou řeší a dle mě opravdu zajímavým způsobem... 

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 13:05
Odpověď na: filozof

plne suhlasim, ale to neznamena ze si mame nechat curat na boty/topanky/.

Víš, že veřejné výroky pomluvy jsou u nás žalovatelné. Pokud nejsi s prací či jednáním toho kterého pracovníka spokojený máš možnost podat na jeho chování stížnost. Nevím v čem si připadáš, že Ti teče do bot.

Tome: Z bezpečnostních důvodů a zvýšných útoků před časem na databáze se systém změnil a podle českých zákonů nevidíme majitele bankovních účtu. Ano ve starém KT jsi měl oscanované Tvé účty ze kterých byl možný vklad a na které byl možný i výběr. Dnes jsou tyto z netu nepřístupné vidíš je jen jako schválené v seznamu. Denně probíhají desítky až stovky vkladu/výběru a podobný problém je zatím ojedinělý. Raději jednou za čas vyřešíme problém, že se někdo uklikne než vsadit riziko zcizení databáze s citlivými daty všech. Relativně nově máme službu SMS viz obrázek. Je možné, že by se dalo jak psal Plev přidat číslo účtu na který proběhl výběr, ale toto nemohu slíbit. Prověří se možnost něčeho podobného jako autorizační SMS u bank.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
kralv
Veteran member
avatar
Příspěvky: 5015
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 13:05
Odpověď na: Vladimír Dubový

Tak vidíš, že se touto záležitostí zabýváme, ale útoky typu Titaniku a výhružky pokutama regulátorem a pod si prosím na fórech odpusť.

1, Eliška Balcarová není arogantní, ale uvědom si, že chat probíhá na nešifrovaném linku nelze osobní citlivé záležitosti tímto chatem probírat a tudíž možná se Ti reakce nelíbí, ale pro bezpečnost je nutné takto závažné pochybení řešit s možností všech identifikací.

2, Popel na hlavu by jsi si měl sypat sám místo útoku. AM ani nikdo jiný nevidí a nemá možnost do výběru zasáhnout. Pro vysvětlení to co popisuješ a je napsáno v KT je více méně čestné prohlášení klienta ohledně jeho účtu. Zde si přečti jak to vše probíhá.

3, Pro nás je směrodatné, že výběr i obchodování je uskutečněno ze stejné IP adresy a tudíž reakce, že nedošlo k pochybení u Tebe nedává jinou možnost než, že tedy někdo ze stejné IP tento výběr na špatný účet uskutečnil. z obráku jsou odstraněna pouze citlivá data, ale originály máme k dispozici.

4, Samozřejmě s Celetemem tuto záležitost již řešíme ve standardním reklamačním řízení. Přímo tuto záležitost řeší ředitel pobočky AM v Praze.

Takže i pro ostatní diskutující... nic nezávání průserem. Jak již Plev psal nikdo není neomylný my to víme a chápeme, že se zmýlil a rádi jeho špatně zadaný výběr vyřešíme. Jen bez útoku by i pro nás byl pocit daleko lepší a příjemnější, ale výsledek bude stejný. Štěstí, že se jedná o společnost "Cetelem" u které je předpoklad, že reklamace proběhne rychle a neoprávněný příjem ihned vrátí.

Vláďo, ale identifikace IP adresou je naprostý nesmysl a to tvrdím jako profesionál v oblasti výjoje software a bezpečnosti. Pokud budu připojen přes mobil, tak stejnou IP adresu mají další tisíce uživatelů (mezi sítí operátora a internetem je proxy která všem mění IP adresu z privátní (v síti operátora) na veřejnou (jedna IP adresa proxy). Z venku se tak všechna zařízení tváří jako že mají stejnou IP adresu...

Samozřejmě vím, že tohle není tvůj výmysl, ale jen politika Admiralu (i když zdá se naprosto chybná).

broker: AdmiralMarkets (live) | Patria forex (live) | IBFX.au (demo + live)
Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 13:21
Odpověď na: Vladimír Dubový

Víš, že veřejné výroky pomluvy jsou u nás žalovatelné. Pokud nejsi s prací či jednáním toho kterého pracovníka spokojený máš možnost podat na jeho chování stížnost. Nevím v čem si připadáš, že Ti teče do bot.

Tome: Z bezpečnostních důvodů a zvýšných útoků před časem na databáze se systém změnil a podle českých zákonů nevidíme majitele bankovních účtu. Ano ve starém KT jsi měl oscanované Tvé účty ze kterých byl možný vklad a na které byl možný i výběr. Dnes jsou tyto z netu nepřístupné vidíš je jen jako schválené v seznamu. Denně probíhají desítky až stovky vkladu/výběru a podobný problém je zatím ojedinělý. Raději jednou za čas vyřešíme problém, že se někdo uklikne než vsadit riziko zcizení databáze s citlivými daty všech. Relativně nově máme službu SMS viz obrázek. Je možné, že by se dalo jak psal Plev přidat číslo účtu na který proběhl výběr, ale toto nemohu slíbit. Prověří se možnost něčeho podobného jako autorizační SMS u bank.

Dobře, takže jestli jsem to správně pochopil je tedy ted možné si převést prostředky na jakýkoliv účet? Než ze kterého byl účet fundován?  Dle mě je tohle docela důležitá informace, a to ve spoustě směrech.

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
redisa
Nováček v diskuzi
avatar
Příspěvky: 9
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 13:29
Odpověď na: kralv

Vláďo, ale identifikace IP adresou je naprostý nesmysl a to tvrdím jako profesionál v oblasti výjoje software a bezpečnosti. Pokud budu připojen přes mobil, tak stejnou IP adresu mají další tisíce uživatelů (mezi sítí operátora a internetem je proxy která všem mění IP adresu z privátní (v síti operátora) na veřejnou (jedna IP adresa proxy). Z venku se tak všechna zařízení tváří jako že mají stejnou IP adresu...

Samozřejmě vím, že tohle není tvůj výmysl, ale jen politika Admiralu (i když zdá se naprosto chybná).

PRESNE (Y)

Admiral
Nováček v diskuzi
avatar
Příspěvky: 5
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 13:31
Odpověď na: Tom2082

Navím jak to mají s týmem ale smutný je spíše to že takovou věc jako je výběr prostředků musí řešit ředitel  a ješte smutnější že to musí řešit na foru.  Celkově to zase  nese na AM další stín....     Nevím jak kdo ale mě ten email co zde zveřnil uživatel plev hlava nebere a ty rekce Am na něj už vůbec ne. Moje manželka dělá v mateřské školce atam  ty děti taky dokážou vymyslet neskutečné story aby se nemuseli přiznatWink

Vážený Tom2082,

Takovou věc jako je chybní výběr prostředků řeším osobně já, a řeším to taky tady na foru z několika důvodů.

  • Můj tym v Praze nemá přístup k bankovním účtům Admiral Markets, a tak v případě potřeby nemůže poskytnout informaci nezbytnou pro vyřešeni záležitosti s příjemcem platby. 
  • Bylo tady bezdůvodné napadeno dobré jméno mého zaměstnance, a to na hraně veřejné urážky, a taky cele společnosti Admiral Markets. Takové záležitosti určíte beru osobně.

K samotné situaci:

Vyber prostředku na konkrétní účet byl zadán primo v Kabinetu klienta. Po opakovaném prověřeni jsme zjistili, že dokonce byl vyber zadán ze stejné IP adresy jako obchodní pokyny na MT učtu klienta. Nejspíš se jedna o jednoduchou chybu ze stany klienta, což se může stát každému.

  • Hned po obdržení informaci ze platba do dnes není připsaná na bankovní účet klienta jsme celou věc prověřili, a informovali klienta kdy a na jaký účet platba byla odeslaná.
  • Klient byl informován že podle všeho se jedna o účet spol. Cetelem, tuto informaci jsme dohledali pro klienta pro nejrychlejší možné vyřešeni záležitosti.
  • Osobně jsem kontaktoval společnost Cetelem pro rychle vyřešeni situaci. Standartní postup je vsak podaní reklamaci naši bance a dlouhé čekaní než se to vyřeší mezi bankou a příjemcem platby.

Dále chci upozornit, ze bankovní systém v ČR neumožnuje zjistit jméno majitele bankovního učtu před odesláním platby, jelikož se jedna o bankovní tajemství. Pravé proto při vyberu prostředku klient zadává jméno majitele učtu, a prohlašuje že všechny informace uvedené v žádosti jsou pravdivé. Samozřejmě pokud neodpovídá zadané jméno jménu majitele obchodního učtu – nebude vyber zpracován.

A teď se chci zeptat jak přesně cela tato situace “nese na AM další stín”?

Dekuji,
Shary

Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 13:51
Odpověď na: Admiral

Vážený Tom2082,

Takovou věc jako je chybní výběr prostředků řeším osobně já, a řeším to taky tady na foru z několika důvodů.

  • Můj tym v Praze nemá přístup k bankovním účtům Admiral Markets, a tak v případě potřeby nemůže poskytnout informaci nezbytnou pro vyřešeni záležitosti s příjemcem platby. 
  • Bylo tady bezdůvodné napadeno dobré jméno mého zaměstnance, a to na hraně veřejné urážky, a taky cele společnosti Admiral Markets. Takové záležitosti určíte beru osobně.

K samotné situaci:

Vyber prostředku na konkrétní účet byl zadán primo v Kabinetu klienta. Po opakovaném prověřeni jsme zjistili, že dokonce byl vyber zadán ze stejné IP adresy jako obchodní pokyny na MT učtu klienta. Nejspíš se jedna o jednoduchou chybu ze stany klienta, což se může stát každému.

  • Hned po obdržení informaci ze platba do dnes není připsaná na bankovní účet klienta jsme celou věc prověřili, a informovali klienta kdy a na jaký účet platba byla odeslaná.
  • Klient byl informován že podle všeho se jedna o účet spol. Cetelem, tuto informaci jsme dohledali pro klienta pro nejrychlejší možné vyřešeni záležitosti.
  • Osobně jsem kontaktoval společnost Cetelem pro rychle vyřešeni situaci. Standartní postup je vsak podaní reklamaci naši bance a dlouhé čekaní než se to vyřeší mezi bankou a příjemcem platby.

Dále chci upozornit, ze bankovní systém v ČR neumožnuje zjistit jméno majitele bankovního učtu před odesláním platby, jelikož se jedna o bankovní tajemství. Pravé proto při vyberu prostředku klient zadává jméno majitele učtu, a prohlašuje že všechny informace uvedené v žádosti jsou pravdivé. Samozřejmě pokud neodpovídá zadané jméno jménu majitele obchodního učtu – nebude vyber zpracován.

A teď se chci zeptat jak přesně cela tato situace “nese na AM další stín”?

Dekuji,
Shary

Vážený pane řediteli,

 předně chci říct že není mým cílem nikterak poškodit společnost AM a nai útočit na jednotlivé zamstnance a myslím že nikde v příspěvcích jsme se takto nevyjadřoval. Ale pojďme k jádru problému.

1, nevím jaká opatření jste nyní při výběrech zavedli, ale z dřívějších zkušeností vím že provést výběr na jiný účet nebylo možné ikdyž bylo shodné jméno. Vlastní zkušenost.

2, Pokud s enějakým způsobem tyto podmínky změnili alze provádět výběry kamkoliv tak přeci bylo jednoduché to tady na foru uvést,  např. že si klient musí opravdu dávat pozor při vyplňování.  Spousta klientů at současných  nebo původních žije stále v domnění že peníze nelze vybrat jinam než na původní účet ze kterého bylo fundováno.  Je to zvyklost  (a asi i nařízení) u jiných brokerů.

3, Pokud není bod 2 pravdivý a vaše společnost provedla neoprávněný převod na zcela odlišný účet, tak to muselo nastat chybou u vás. Samozřejmě všichni jsme omyslní a tak by se k tomu mělo přistupovat. Z celého emailu od pí. Balcarový vyplívá ž echyba j eu klienta že zadal špatně platbu a at si to vyřeší sám.

4, Celé by to chtělo uvést na pravou míru azodpovědět jednu jednoduchou otázku jednoduchou odpovědí. Je možný převod na jináý účet?  ANO nebo NE, by vzneslo do celé věci světlo. Ptáte se jaký to vrhá stín?   Právě že nezodpovíte tuto jednoduchou otázku, píšete klientovi divný email, uvádíte výpisy nějakých IP adres, píšete něco o kabinetu traderů, a v neposlední řadě tvrdíte že neznáte předem název účtu ale když se neschodují tak neodesíláte a přesto byla platba odeslána na Cetelem apod. Takže to jsou ty stíny na které se ptáte.

Závěrem doufám že se tu všichni dozvíme tu jednoduchou odpověď.

Děkuji

Tom2082

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
kralv
Veteran member
avatar
Příspěvky: 5015
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 14:08
Odpověď na: Tom2082

Vážený pane řediteli,

 předně chci říct že není mým cílem nikterak poškodit společnost AM a nai útočit na jednotlivé zamstnance a myslím že nikde v příspěvcích jsme se takto nevyjadřoval. Ale pojďme k jádru problému.

1, nevím jaká opatření jste nyní při výběrech zavedli, ale z dřívějších zkušeností vím že provést výběr na jiný účet nebylo možné ikdyž bylo shodné jméno. Vlastní zkušenost.

2, Pokud s enějakým způsobem tyto podmínky změnili alze provádět výběry kamkoliv tak přeci bylo jednoduché to tady na foru uvést,  např. že si klient musí opravdu dávat pozor při vyplňování.  Spousta klientů at současných  nebo původních žije stále v domnění že peníze nelze vybrat jinam než na původní účet ze kterého bylo fundováno.  Je to zvyklost  (a asi i nařízení) u jiných brokerů.

3, Pokud není bod 2 pravdivý a vaše společnost provedla neoprávněný převod na zcela odlišný účet, tak to muselo nastat chybou u vás. Samozřejmě všichni jsme omyslní a tak by se k tomu mělo přistupovat. Z celého emailu od pí. Balcarový vyplívá ž echyba j eu klienta že zadal špatně platbu a at si to vyřeší sám.

4, Celé by to chtělo uvést na pravou míru azodpovědět jednu jednoduchou otázku jednoduchou odpovědí. Je možný převod na jináý účet?  ANO nebo NE, by vzneslo do celé věci světlo. Ptáte se jaký to vrhá stín?   Právě že nezodpovíte tuto jednoduchou otázku, píšete klientovi divný email, uvádíte výpisy nějakých IP adres, píšete něco o kabinetu traderů, a v neposlední řadě tvrdíte že neznáte předem název účtu ale když se neschodují tak neodesíláte a přesto byla platba odeslána na Cetelem apod. Takže to jsou ty stíny na které se ptáte.

Závěrem doufám že se tu všichni dozvíme tu jednoduchou odpověď.

Děkuji

Tom2082

To komu patří účet lze zjistit následně z bankovního výpisu - tj. dopředu nevím komu patří účet, po odeslání/přijetí platby to již vím.

broker: AdmiralMarkets (live) | Patria forex (live) | IBFX.au (demo + live)
Admiral
Nováček v diskuzi
avatar
Příspěvky: 5
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 14:11
Odpověď na: Tom2082

Vážený pane řediteli,

 předně chci říct že není mým cílem nikterak poškodit společnost AM a nai útočit na jednotlivé zamstnance a myslím že nikde v příspěvcích jsme se takto nevyjadřoval. Ale pojďme k jádru problému.

1, nevím jaká opatření jste nyní při výběrech zavedli, ale z dřívějších zkušeností vím že provést výběr na jiný účet nebylo možné ikdyž bylo shodné jméno. Vlastní zkušenost.

2, Pokud s enějakým způsobem tyto podmínky změnili alze provádět výběry kamkoliv tak přeci bylo jednoduché to tady na foru uvést,  např. že si klient musí opravdu dávat pozor při vyplňování.  Spousta klientů at současných  nebo původních žije stále v domnění že peníze nelze vybrat jinam než na původní účet ze kterého bylo fundováno.  Je to zvyklost  (a asi i nařízení) u jiných brokerů.

3, Pokud není bod 2 pravdivý a vaše společnost provedla neoprávněný převod na zcela odlišný účet, tak to muselo nastat chybou u vás. Samozřejmě všichni jsme omyslní a tak by se k tomu mělo přistupovat. Z celého emailu od pí. Balcarový vyplívá ž echyba j eu klienta že zadal špatně platbu a at si to vyřeší sám.

4, Celé by to chtělo uvést na pravou míru azodpovědět jednu jednoduchou otázku jednoduchou odpovědí. Je možný převod na jináý účet?  ANO nebo NE, by vzneslo do celé věci světlo. Ptáte se jaký to vrhá stín?   Právě že nezodpovíte tuto jednoduchou otázku, píšete klientovi divný email, uvádíte výpisy nějakých IP adres, píšete něco o kabinetu traderů, a v neposlední řadě tvrdíte že neznáte předem název účtu ale když se neschodují tak neodesíláte a přesto byla platba odeslána na Cetelem apod. Takže to jsou ty stíny na které se ptáte.

Závěrem doufám že se tu všichni dozvíme tu jednoduchou odpověď.

Děkuji

Tom2082

1.) Takové omezeni nemáme a nikdy jsme v AM neměli, šlo pouze uložit číslo svého bankovního účtů v Kabinetu pro použiti příště. Podstatné je jméno vlastníka bankovního účtu, ale není podmínkou že je to stejný účet jako ten z kterého byl proveden vklad. Pokud vám v minulosti byl vyber zamítnut tak nejspíš to bylo z jiného důvodu.

2.) Odpovězeno v bodu 1.

3.) Odpovězeno v bodu 1.

4.) Psal jsem, že pokud neodpovídá název učtu který vyplnil klient do formuláře při vyberu prostředku nazvu obchodního účtů tak vyber bude zamítnut.

Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 14:29
Odpověď na: Admiral

1.) Takové omezeni nemáme a nikdy jsme v AM neměli, šlo pouze uložit číslo svého bankovního účtů v Kabinetu pro použiti příště. Podstatné je jméno vlastníka bankovního účtu, ale není podmínkou že je to stejný účet jako ten z kterého byl proveden vklad. Pokud vám v minulosti byl vyber zamítnut tak nejspíš to bylo z jiného důvodu.

2.) Odpovězeno v bodu 1.

3.) Odpovězeno v bodu 1.

4.) Psal jsem, že pokud neodpovídá název učtu který vyplnil klient do formuláře při vyberu prostředku nazvu obchodního účtů tak vyber bude zamítnut.

Děkuji za vysvětlení. Sice nechápu jak tedy mohl výběr klienta skončit u společnosti Cetelem. Ale už to nechci dále řešit. Hlavním výsledkem je že otázka  byla zodpovězena. Takže pokud mi kdokoliv prolomí heslo do KT, tak může provést výběr... (zařídit si název účtu shodný s mým jménem není zas tak těžké).

 

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
kralv
Veteran member
avatar
Příspěvky: 5015
Více informací o uživateli >>
Výpadek? 06.03.2015 14:32

Běží někomu MT4?

broker: AdmiralMarkets (live) | Patria forex (live) | IBFX.au (demo + live)
Skyangel
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1375
Více informací o uživateli >>
Re: Výpadek? 06.03.2015 14:33
Odpověď na: kralv

Běží někomu MT4?

Mně demo AM ano.

predator
Silver member
avatar
Příspěvky: 330
Více informací o uživateli >>
Re: Výpadek? 06.03.2015 14:39
Odpověď na: kralv

Běží někomu MT4?

Teď už to SKORO běží, ale neběžel. Mám puštěný ale jen DAX na AL-Live2

swing H4, TL, machine learnig, DTW, deterministický chaos
Bratricek
Gold member
avatar
Příspěvky: 637
Více informací o uživateli >>
Re: Výpadek? 06.03.2015 14:40
Odpověď na: kralv

Běží někomu MT4?

Vůbec, bude reklamace :-/ 14:40 stále nic.

georgeus25
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1805
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 14:40
Odpověď na: Skyangel

Mně demo AM ano.

Bohužel ne. Výpadek cca 5 minut, zrovna při NFP. Thumbs Down

AMP Global Clearing
kralv
Veteran member
avatar
Příspěvky: 5015
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 14:42
Odpověď na: georgeus25

Bohužel ne. Výpadek cca 5 minut, zrovna při NFP. Thumbs Down

Měl jsem to úplně stejně. A zrovna tak dobrá příležitost pro scalp.

broker: AdmiralMarkets (live) | Patria forex (live) | IBFX.au (demo + live)
jari56
Gold member
avatar
Příspěvky: 816
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 14:49
Odpověď na: Bratricek

Vůbec, bude reklamace :-/ 14:40 stále nic.

Vsaď se, že u nich běhá.

Bratricek
Gold member
avatar
Příspěvky: 637
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 14:55
Odpověď na: jari56

Vsaď se, že u nich běhá.

Tak hodil jsem takovou neobvyklou reklamaci. Pozici jsem nakonec uzavřel se ztrátou v 14:41 a tu ztrátu chci kompenzovat. Není to nic hrozného. Přišel jsem ale o obrovskou příležitost nakrimit se na scalpu jedním směrem :-/

Skyangel
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1375
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 14:56
Odpověď na: kralv

Měl jsem to úplně stejně. A zrovna tak dobrá příležitost pro scalp.

Mi povídej, já si plánuju udělat strategii s čekacíma příkazama speciálně na NFP, protože v 90% případů to jede jen jedním směrem a tímto, ač mám AM rád, mě totálně odrazuje.

redisa
Nováček v diskuzi
avatar
Příspěvky: 9
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 14:57
Odpověď na: Tom2082

Vážený pane řediteli,

 předně chci říct že není mým cílem nikterak poškodit společnost AM a nai útočit na jednotlivé zamstnance a myslím že nikde v příspěvcích jsme se takto nevyjadřoval. Ale pojďme k jádru problému.

1, nevím jaká opatření jste nyní při výběrech zavedli, ale z dřívějších zkušeností vím že provést výběr na jiný účet nebylo možné ikdyž bylo shodné jméno. Vlastní zkušenost.

2, Pokud s enějakým způsobem tyto podmínky změnili alze provádět výběry kamkoliv tak přeci bylo jednoduché to tady na foru uvést,  např. že si klient musí opravdu dávat pozor při vyplňování.  Spousta klientů at současných  nebo původních žije stále v domnění že peníze nelze vybrat jinam než na původní účet ze kterého bylo fundováno.  Je to zvyklost  (a asi i nařízení) u jiných brokerů.

3, Pokud není bod 2 pravdivý a vaše společnost provedla neoprávněný převod na zcela odlišný účet, tak to muselo nastat chybou u vás. Samozřejmě všichni jsme omyslní a tak by se k tomu mělo přistupovat. Z celého emailu od pí. Balcarový vyplívá ž echyba j eu klienta že zadal špatně platbu a at si to vyřeší sám.

4, Celé by to chtělo uvést na pravou míru azodpovědět jednu jednoduchou otázku jednoduchou odpovědí. Je možný převod na jináý účet?  ANO nebo NE, by vzneslo do celé věci světlo. Ptáte se jaký to vrhá stín?   Právě že nezodpovíte tuto jednoduchou otázku, píšete klientovi divný email, uvádíte výpisy nějakých IP adres, píšete něco o kabinetu traderů, a v neposlední řadě tvrdíte že neznáte předem název účtu ale když se neschodují tak neodesíláte a přesto byla platba odeslána na Cetelem apod. Takže to jsou ty stíny na které se ptáte.

Závěrem doufám že se tu všichni dozvíme tu jednoduchou odpověď.

Děkuji

Tom2082

provést výběr na jiný účet nebylo možné ikdyž bylo shodné jméno. Vlastní zkušenost. peníze nelze vybrat jinam než na původní účet ze kterého bylo fundováno.  Je to zvyklost  (a asi i nařízení) u jiných brokerů.

Absolutny suhlas, argumentovat IP adresou je scestne. To jakoze ked budem vyberat, preposielat prostriedky niekde z Afriky z int. kaviarne z cudzieho pocitaca, tak budu jako identifikovat co? Presne k tomu je zakonna ochrana, odkial fundovane, jedine tam povolene. bodka. a pro Toma protoze ma zdravy rozum (Y)

Netrefil
Gold member
avatar
Příspěvky: 683
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 15:07
Odpověď na: Skyangel

Mi povídej, já si plánuju udělat strategii s čekacíma příkazama speciálně na NFP, protože v 90% případů to jede jen jedním směrem a tímto, ač mám AM rád, mě totálně odrazuje.

ja uz to tady ctu rok a pul co skousim obchodovat, porad to samy do kolecka, vypadek tam, vypadek sem, ja nevim pro me jen desive kdyz vidim na H1 u GBP/USD cervenou linku spreadu... . Reknu vam taky mi prisel mail ze mi puci 100e... prvni den kaslu na to, druhy si vecer piju pivko a rikam si no co uz, skusim po dobe urcite ty prachy projedu...... vim proc pres ne neobchoduju. Grafy jsou nejaky hezci, tamhle falesny pinbar tam druhy...... no proste ja je nemusim a jestli vy strpite takove veci vzdyt to jsou rocne alespon 3 nfp kdy se sekne platforma - podle toho jak tu skuhrate odhaduju.

kralv
Veteran member
avatar
Příspěvky: 5015
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 15:20
Odpověď na: Netrefil

ja uz to tady ctu rok a pul co skousim obchodovat, porad to samy do kolecka, vypadek tam, vypadek sem, ja nevim pro me jen desive kdyz vidim na H1 u GBP/USD cervenou linku spreadu... . Reknu vam taky mi prisel mail ze mi puci 100e... prvni den kaslu na to, druhy si vecer piju pivko a rikam si no co uz, skusim po dobe urcite ty prachy projedu...... vim proc pres ne neobchoduju. Grafy jsou nejaky hezci, tamhle falesny pinbar tam druhy...... no proste ja je nemusim a jestli vy strpite takove veci vzdyt to jsou rocne alespon 3 nfp kdy se sekne platforma - podle toho jak tu skuhrate odhaduju.

Víš, já si myslím, že se Admiral může zlepšit - vychytat ty problémy co občas nastávají. A to protože jsou tam lidé (ne všichni ale o některých vím) že mají zájem na tom aby Admiral poskytoval dobré služby. Jasně, můžu sebrat prachy a jít jinam, ale já si myslím, že Admiral se může zlepšit a že pokud budou chtít, tak to dokážou... Prostě jsem takový optimista.

broker: AdmiralMarkets (live) | Patria forex (live) | IBFX.au (demo + live)
Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výpadek? 06.03.2015 15:34
Odpověď na: kralv

Víš, já si myslím, že se Admiral může zlepšit - vychytat ty problémy co občas nastávají. A to protože jsou tam lidé (ne všichni ale o některých vím) že mají zájem na tom aby Admiral poskytoval dobré služby. Jasně, můžu sebrat prachy a jít jinam, ale já si myslím, že Admiral se může zlepšit a že pokud budou chtít, tak to dokážou... Prostě jsem takový optimista.

Taky věřím že se zlepší a že se chtějí zlepšit,a rád se vrátím.

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků

Předchozí témata

Následující témata

Forex - doporučené články:

Co je FOREX?
Základní informace o finančním trhu FOREX. Forex je obchodování s cizími měnami (forex trading) a je zároveň největším a také nejlikvidnějším finančním trhem na světě.
Forex pro začátečníky
Forex je celosvětová burzovní síť, v jejímž rámci se obchoduje se všemi světovými měnami, včetně české koruny. Na forexu obchodují banky, fondy, pojišťovny, brokeři a podobné instituce, ale také jednotlivci, je otevřený všem.
1. část - Co to vlastně forex je?
FOREX = International Interbank FOReign EXchange. Mezinárodní devizový trh - jednoduše obchodování s cizími měnami - obchodování se směnnými kurzy.
VIP zóna - Forex Asistent
Nabízíme vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu elitních obchodníků FXstreet.cz. Ve spolupráci s předními úspěšnými obchodníky jsme pro vás připravili unikátní VIP skupinu (speciální uzavřená sekce na webu), až doposud využívanou pouze několika profesionálními tradery, a k tomu i exkluzivní VIP indikátory, doposud úspěšně používané pouze k soukromým účelům. Nyní se vám otevírá možnost stát se součástí této VIP skupiny, díky které získáte jedinečné know-how pro obchodování na forexu, výjimečné VIP indikátory, a tím také náskok před drtivou většinou ostatních účastníků trhu.
Forex brokeři - jak správně vybrat
V podstatě každého, kdo by chtěl obchodovat forex, čeká jednou rozhodování o tom, s jakým brokerem (přeloženo jako makléř/broker nebo zprostředkovatel) by chtěl mít co do činění a svěřil mu své finance určené k obchodování. Velmi rád bych vám přiblížil problematiku výběru brokera, rozdíl mezi jednotlivými typy brokerů a v neposlední řadě uvedu několik příkladů nejznámějších z nich.
Forex robot (AOS): Automatický obchodní systém
Snem některých obchodníků je obchodovat bez nutnosti jakéhokoliv zásahu do obchodu. Je to pouhá fikce nebo reálná záležitost? Kolik z nás věří, že "roboti" mohou profitabilně obchodovat? Na jakých principech fungují?
Forex volatilita
Forex volatilita, co je volatilita? Velmi užitečným nástrojem je ukazatel volatility na forexu. Grafy v této sekci ukazují volatilitu vybraného měnových párů v průběhu aktuální obchodní seance.
Forex zůstává největším trhem na světě
V dnešním článku se podíváme na nejnovější statistiky globálního obchodování na forexu. Banka pro mezinárodní vyrovnání plateb (BIS) totiž před pár týdny zveřejnila svůj pravidelný tříletý přehled, ve kterém detailně analyzuje vývoj na měnovém trhu. BIS je označována jako "centrální banka centrálních bank". Je nejstarší mezinárodní finanční organizací a hraje klíčovou roli při spolupráci centrálních bank a dalších institucí z finančního sektoru. Dnešní vzdělávací článek sice nebude zcela zaměřen na praktické informace z pohledu běžného tradera, ale i přesto přinese zajímavé a důležité poznatky.

Nejnovější články:


Naposledy čtené:

reklama
CapXmaster srovnani