Úterý 23. duben 2024 17:15
reklama
Dukascopy new
reklama
Swissquote Bank
reklama
FTMO král
reklama
Dukascopy new

Admiral Markets

Podělte se s ostatními a popište své zkušenosti s tímto brokerem!



Bližší informace o společnosti Admiral Markets (Admirals)
Hodnocení brokera  
Známkujte: 1 hvězdička špatný, 5 hvězdiček výborný

Jste na diskusním fóru jako nepřihlášený uživatel a Vaše funkce jsou tak omezené. Pro neomezený přístup je nutné být registrovaný a přihlášený uživatel. Nejste-li registrován/a klikněte pro bezplatnou registraci. Jednoduchá registrace vám otevře cestu k profesionálním informacím.

Registrací na FXstreet.cz můžete získat:

  • Možnost diskutovat s ostatními tradery.
  • Vkládání nových příspěvků a zakládání nových témat v diskusním fóru.
  • Možnost vyhledávání v tomto velmi rozsáhlém diskusním fóru.
  • Přístup k uzamčeným odborným článkům, sekcím a školy forexu.
  • Ebooky, manuály a obchodní systémy zdarma.
  • Zasílání newsletterů a informací o nových akcích a aktivitách portálu FXstreet.cz
  • Možnost psát vlastní blogy a články.
  • Možnost objednání tradingových knih, seminářů nebo VIP zóny.
  • Další přínosné informace z oblasti obchodování na forexu.
Autor Admiral Markets (30 odpovědí)
pafe
Nováček v diskuzi
avatar
Příspěvky: 20
Více informací o uživateli >>
Re: Re: výpadek ve chvíli protržení 04.03.2015 16:46
Odpověď na: Vladimír Dubový

nevím kde co máš na mysli, ale nezaznamenal jsem výpadek.

Taky bez výpadku.

Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: výpadek ve chvíli protržení 04.03.2015 19:17
Odpověď na: georgeus25

Jj, taky jsem měl výpadek. Po několika restartech platformy to naběhlo Cry

jaký typ účtu máš a bratříček taky.... sleduji aktivně jen nový Markets a vážně jsem nezaznamenal nic.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
Portor
Silver member
avatar
Příspěvky: 166
Více informací o uživateli >>
Problém s aktualizovanou mobilní MT4 u AM 04.03.2015 20:13

Po aktualizaci MT4 pro android trvá načtení dat grafu u účtu Admiral Markets několik desítek vteřin a množství přenesených dat se ve srovnání s předchozí verzí několikanásobně zvýšilo. Mám ještě jeden účet (BOSSA) a tam to samé trvá několik vteřin. Kde by mohl být problém?

georgeus25
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1805
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: výpadek ve chvíli protržení 04.03.2015 21:34
Odpověď na: Vladimír Dubový

jaký typ účtu máš a bratříček taky.... sleduji aktivně jen nový Markets a vážně jsem nezaznamenal nic.

Mám Admiral Markets. Výpadek trval cca 3-4 minuty, svíčky se doplnily, takže ani screen nemůžu dát.

AMP Global Clearing
georgeus25
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1805
Více informací o uživateli >>
Re: Problém s aktualizovanou mobilní MT4 u AM 04.03.2015 21:36
Odpověď na: Portor

Po aktualizaci MT4 pro android trvá načtení dat grafu u účtu Admiral Markets několik desítek vteřin a množství přenesených dat se ve srovnání s předchozí verzí několikanásobně zvýšilo. Mám ještě jeden účet (BOSSA) a tam to samé trvá několik vteřin. Kde by mohl být problém?

Pozoruju to samé a bude to asi tím, že v nové aktualizaci je záložka News, která se taky při připojení aktualizuje a stahuje data.

AMP Global Clearing
Portor
Silver member
avatar
Příspěvky: 166
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Problém s aktualizovanou mobilní MT4 u AM 04.03.2015 22:01
Odpověď na: georgeus25

Pozoruju to samé a bude to asi tím, že v nové aktualizaci je záložka News, která se taky při připojení aktualizuje a stahuje data.

Asi máš pravdu, všechny zprávy jsem vymazal a už načítá rychleji.

Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: výpadek ve chvíli protržení 04.03.2015 22:27
Odpověď na: georgeus25

Mám Admiral Markets. Výpadek trval cca 3-4 minuty, svíčky se doplnily, takže ani screen nemůžu dát.

Díky zítra to prověřím to, že jsem ho nezaregistroval já neznamená, že nemohl být, ale nemám jej ani v logu... Přesto díky za info.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
plev
Silver member
avatar
Příspěvky: 289
Více informací o uživateli >>
AM šokuje 05.03.2015 17:49

Minulý týden v úterý jsem zadal příkaz k převodu financí z AMúčtu na bankovní účet. Do dneška nic nepřišlo, tak jsem napsal mail na support. Odpovědi mi řádně hnuly žlučí . Tady jsou:

1. " Výběr byl poslán Zkontrolujte prosím Váš bankovní účet ještě jednou.ˇ"

Asi po stopadesáté abych zkontroloval. Naštěstí poslali i výpis z AM ekonta. Z toho jsem zjistil, že mé peníze poslali na nějaký mě neznámý účet. Surprised To přece snad ani nejde! Regulační podmínky, zákon proti praní špinavých peněz, povinost brokera používat pro vklady i výběry jen jeden účet vedený na jméno klienta atd.  Tak znovu píšu o mém zjištění.

2. "Pokud s tímto číslem bankovního účtu nemáte nic společného, napadá mě pouze, že někdo zneužil Vašich přihlašovacích údajů do Kabinetu Tradera? Přihlašovací údaje jak do Kabinetu Tradera, tak do platformy je potřeba mít někde v bezpečí! Z finančního oddělení mám potvrzení, že z naší strany proběhlo vše v pořádku."

To už se o mě pokouší mrákoty. Tady nastal evidentně průser jak prase, ale na Titanicu je všechno v pořádku a vesele se tancuje. Minulý rok jsem omylem zadal špatně jednu číslici z účtu a okamžitě mi to (správně) vyplivlo,že nelze zasílat na účty třetím osobám. V Kabinetu Tradera se také píše, že toto všechno je také na ochranu tradera proti zneužití účtu. Ano souhlasím-ale u AM to evidentně nefunguje. Čekal bych od AM okamžitou aktivitu jak to napravit- zbytečně! Takže deset hlubokých nádechů a poníženě píšu PROSBU o návrh dalšího postupu.

3."Číslo bankovního účtu, které jste zadal, je společnosti Cetelem.Pravděpodobně tam tedy máte nějakou půjčku a účty jste si spletl? Bohužel neručíme za to, co klient při výběru prostředků vyplní. Je možné, že Cetelem pošle finance zpět na náš účet, protože platba neobsahovala žádný variabilní symbol. Pro urychlení doporučujeme kontaktovat společnost Cetelem a celou záležitost s nimi probrat."

Znovu mi padá brada.Paní má hned jasno jak k tomu došlo- kam se hrabe 5.kriminální oddělení. Znovu paní Balcarovou marně upozorňuji na regulace a zákony které je broker povinen dodržovat ohledně pohybu finančních prostředků mezi klientem a brokerem. Takže volám na Cetelem. Ti se se mnou (logicky) nechtějí moc bavit, protože nejsem zasílatelem platby. Samozřejmě jedině ten může požádat o vrácení mylné platby.

4."V tom případě prosím napište oficiální email, že jste se spletl při zadávání výběru a pošlete na info@admiralmarkets.cz. Vedení bude na základě této žádosti společnost Cetelem kontaktovat."

Nelíbí se mi k čemu došlo a především Jak k tomu mohlo vůbec dojít. Číslo svého účtu znám na zpaměť a vychrlím ho i ve dvě ráno, ale budiž splést se člověk může. Po zadání příkazu k výběru a odkliknutí nemáte nikde možnost si údaje zkontrolovat. Na e-mail přijde potvrzení o výběru a částce -bez čísla účtu na který je to posíláno. A na co taky, když to může být posláno jen na ten jeden jediný! Takže závěrem- divoký východ, a nedělejme si iluze, že je broker vyklepaný z nějakých regulací ***



lemmy.k
Silver member
avatar
Příspěvky: 152
Více informací o uživateli >>
Re: AM šokuje 05.03.2015 19:33
Odpověď na: plev

Minulý týden v úterý jsem zadal příkaz k převodu financí z AMúčtu na bankovní účet. Do dneška nic nepřišlo, tak jsem napsal mail na support. Odpovědi mi řádně hnuly žlučí . Tady jsou:

1. " Výběr byl poslán Zkontrolujte prosím Váš bankovní účet ještě jednou.ˇ"

Asi po stopadesáté abych zkontroloval. Naštěstí poslali i výpis z AM ekonta. Z toho jsem zjistil, že mé peníze poslali na nějaký mě neznámý účet. Surprised To přece snad ani nejde! Regulační podmínky, zákon proti praní špinavých peněz, povinost brokera používat pro vklady i výběry jen jeden účet vedený na jméno klienta atd.  Tak znovu píšu o mém zjištění.

2. "Pokud s tímto číslem bankovního účtu nemáte nic společného, napadá mě pouze, že někdo zneužil Vašich přihlašovacích údajů do Kabinetu Tradera? Přihlašovací údaje jak do Kabinetu Tradera, tak do platformy je potřeba mít někde v bezpečí! Z finančního oddělení mám potvrzení, že z naší strany proběhlo vše v pořádku."

To už se o mě pokouší mrákoty. Tady nastal evidentně průser jak prase, ale na Titanicu je všechno v pořádku a vesele se tancuje. Minulý rok jsem omylem zadal špatně jednu číslici z účtu a okamžitě mi to (správně) vyplivlo,že nelze zasílat na účty třetím osobám. V Kabinetu Tradera se také píše, že toto všechno je také na ochranu tradera proti zneužití účtu. Ano souhlasím-ale u AM to evidentně nefunguje. Čekal bych od AM okamžitou aktivitu jak to napravit- zbytečně! Takže deset hlubokých nádechů a poníženě píšu PROSBU o návrh dalšího postupu.

3."Číslo bankovního účtu, které jste zadal, je společnosti Cetelem.Pravděpodobně tam tedy máte nějakou půjčku a účty jste si spletl? Bohužel neručíme za to, co klient při výběru prostředků vyplní. Je možné, že Cetelem pošle finance zpět na náš účet, protože platba neobsahovala žádný variabilní symbol. Pro urychlení doporučujeme kontaktovat společnost Cetelem a celou záležitost s nimi probrat."

Znovu mi padá brada.Paní má hned jasno jak k tomu došlo- kam se hrabe 5.kriminální oddělení. Znovu paní Balcarovou marně upozorňuji na regulace a zákony které je broker povinen dodržovat ohledně pohybu finančních prostředků mezi klientem a brokerem. Takže volám na Cetelem. Ti se se mnou (logicky) nechtějí moc bavit, protože nejsem zasílatelem platby. Samozřejmě jedině ten může požádat o vrácení mylné platby.

4."V tom případě prosím napište oficiální email, že jste se spletl při zadávání výběru a pošlete na info@admiralmarkets.cz. Vedení bude na základě této žádosti společnost Cetelem kontaktovat."

Nelíbí se mi k čemu došlo a především Jak k tomu mohlo vůbec dojít. Číslo svého účtu znám na zpaměť a vychrlím ho i ve dvě ráno, ale budiž splést se člověk může. Po zadání příkazu k výběru a odkliknutí nemáte nikde možnost si údaje zkontrolovat. Na e-mail přijde potvrzení o výběru a částce -bez čísla účtu na který je to posíláno. A na co taky, když to může být posláno jen na ten jeden jediný! Takže závěrem- divoký východ, a nedělejme si iluze, že je broker vyklepaný z nějakých regulací ***



To je velice nemilé, informuj nás prosim jak se situace vyvíjí. Docela to smrdí průserem.

zisk
Nováček v diskuzi
avatar
Příspěvky: 51
Více informací o uživateli >>
Re: AM šokuje 06.03.2015 04:40
Odpověď na: plev

Minulý týden v úterý jsem zadal příkaz k převodu financí z AMúčtu na bankovní účet. Do dneška nic nepřišlo, tak jsem napsal mail na support. Odpovědi mi řádně hnuly žlučí . Tady jsou:

1. " Výběr byl poslán Zkontrolujte prosím Váš bankovní účet ještě jednou.ˇ"

Asi po stopadesáté abych zkontroloval. Naštěstí poslali i výpis z AM ekonta. Z toho jsem zjistil, že mé peníze poslali na nějaký mě neznámý účet. Surprised To přece snad ani nejde! Regulační podmínky, zákon proti praní špinavých peněz, povinost brokera používat pro vklady i výběry jen jeden účet vedený na jméno klienta atd.  Tak znovu píšu o mém zjištění.

2. "Pokud s tímto číslem bankovního účtu nemáte nic společného, napadá mě pouze, že někdo zneužil Vašich přihlašovacích údajů do Kabinetu Tradera? Přihlašovací údaje jak do Kabinetu Tradera, tak do platformy je potřeba mít někde v bezpečí! Z finančního oddělení mám potvrzení, že z naší strany proběhlo vše v pořádku."

To už se o mě pokouší mrákoty. Tady nastal evidentně průser jak prase, ale na Titanicu je všechno v pořádku a vesele se tancuje. Minulý rok jsem omylem zadal špatně jednu číslici z účtu a okamžitě mi to (správně) vyplivlo,že nelze zasílat na účty třetím osobám. V Kabinetu Tradera se také píše, že toto všechno je také na ochranu tradera proti zneužití účtu. Ano souhlasím-ale u AM to evidentně nefunguje. Čekal bych od AM okamžitou aktivitu jak to napravit- zbytečně! Takže deset hlubokých nádechů a poníženě píšu PROSBU o návrh dalšího postupu.

3."Číslo bankovního účtu, které jste zadal, je společnosti Cetelem.Pravděpodobně tam tedy máte nějakou půjčku a účty jste si spletl? Bohužel neručíme za to, co klient při výběru prostředků vyplní. Je možné, že Cetelem pošle finance zpět na náš účet, protože platba neobsahovala žádný variabilní symbol. Pro urychlení doporučujeme kontaktovat společnost Cetelem a celou záležitost s nimi probrat."

Znovu mi padá brada.Paní má hned jasno jak k tomu došlo- kam se hrabe 5.kriminální oddělení. Znovu paní Balcarovou marně upozorňuji na regulace a zákony které je broker povinen dodržovat ohledně pohybu finančních prostředků mezi klientem a brokerem. Takže volám na Cetelem. Ti se se mnou (logicky) nechtějí moc bavit, protože nejsem zasílatelem platby. Samozřejmě jedině ten může požádat o vrácení mylné platby.

4."V tom případě prosím napište oficiální email, že jste se spletl při zadávání výběru a pošlete na info@admiralmarkets.cz. Vedení bude na základě této žádosti společnost Cetelem kontaktovat."

Nelíbí se mi k čemu došlo a především Jak k tomu mohlo vůbec dojít. Číslo svého účtu znám na zpaměť a vychrlím ho i ve dvě ráno, ale budiž splést se člověk může. Po zadání příkazu k výběru a odkliknutí nemáte nikde možnost si údaje zkontrolovat. Na e-mail přijde potvrzení o výběru a částce -bez čísla účtu na který je to posíláno. A na co taky, když to může být posláno jen na ten jeden jediný! Takže závěrem- divoký východ, a nedělejme si iluze, že je broker vyklepaný z nějakých regulací ***



s Balcarovou sa nema vyznam bavit, to je jedna arogantna, neochotna baba. Skus sa spojit s Eliseev Yury, s nim mam dobre skusenosti ako s mailom tak aj telefonicky.

Portor
Silver member
avatar
Příspěvky: 166
Více informací o uživateli >>
Re: AM šokuje 06.03.2015 07:46
Odpověď na: plev

Minulý týden v úterý jsem zadal příkaz k převodu financí z AMúčtu na bankovní účet. Do dneška nic nepřišlo, tak jsem napsal mail na support. Odpovědi mi řádně hnuly žlučí . Tady jsou:

1. " Výběr byl poslán Zkontrolujte prosím Váš bankovní účet ještě jednou.ˇ"

Asi po stopadesáté abych zkontroloval. Naštěstí poslali i výpis z AM ekonta. Z toho jsem zjistil, že mé peníze poslali na nějaký mě neznámý účet. Surprised To přece snad ani nejde! Regulační podmínky, zákon proti praní špinavých peněz, povinost brokera používat pro vklady i výběry jen jeden účet vedený na jméno klienta atd.  Tak znovu píšu o mém zjištění.

2. "Pokud s tímto číslem bankovního účtu nemáte nic společného, napadá mě pouze, že někdo zneužil Vašich přihlašovacích údajů do Kabinetu Tradera? Přihlašovací údaje jak do Kabinetu Tradera, tak do platformy je potřeba mít někde v bezpečí! Z finančního oddělení mám potvrzení, že z naší strany proběhlo vše v pořádku."

To už se o mě pokouší mrákoty. Tady nastal evidentně průser jak prase, ale na Titanicu je všechno v pořádku a vesele se tancuje. Minulý rok jsem omylem zadal špatně jednu číslici z účtu a okamžitě mi to (správně) vyplivlo,že nelze zasílat na účty třetím osobám. V Kabinetu Tradera se také píše, že toto všechno je také na ochranu tradera proti zneužití účtu. Ano souhlasím-ale u AM to evidentně nefunguje. Čekal bych od AM okamžitou aktivitu jak to napravit- zbytečně! Takže deset hlubokých nádechů a poníženě píšu PROSBU o návrh dalšího postupu.

3."Číslo bankovního účtu, které jste zadal, je společnosti Cetelem.Pravděpodobně tam tedy máte nějakou půjčku a účty jste si spletl? Bohužel neručíme za to, co klient při výběru prostředků vyplní. Je možné, že Cetelem pošle finance zpět na náš účet, protože platba neobsahovala žádný variabilní symbol. Pro urychlení doporučujeme kontaktovat společnost Cetelem a celou záležitost s nimi probrat."

Znovu mi padá brada.Paní má hned jasno jak k tomu došlo- kam se hrabe 5.kriminální oddělení. Znovu paní Balcarovou marně upozorňuji na regulace a zákony které je broker povinen dodržovat ohledně pohybu finančních prostředků mezi klientem a brokerem. Takže volám na Cetelem. Ti se se mnou (logicky) nechtějí moc bavit, protože nejsem zasílatelem platby. Samozřejmě jedině ten může požádat o vrácení mylné platby.

4."V tom případě prosím napište oficiální email, že jste se spletl při zadávání výběru a pošlete na info@admiralmarkets.cz. Vedení bude na základě této žádosti společnost Cetelem kontaktovat."

Nelíbí se mi k čemu došlo a především Jak k tomu mohlo vůbec dojít. Číslo svého účtu znám na zpaměť a vychrlím ho i ve dvě ráno, ale budiž splést se člověk může. Po zadání příkazu k výběru a odkliknutí nemáte nikde možnost si údaje zkontrolovat. Na e-mail přijde potvrzení o výběru a částce -bez čísla účtu na který je to posíláno. A na co taky, když to může být posláno jen na ten jeden jediný! Takže závěrem- divoký východ, a nedělejme si iluze, že je broker vyklepaný z nějakých regulací ***



Ja zadaval prikaz prevcirem vecer a penize dnes rano bez problemu na uctu.

kralv
Veteran member
avatar
Příspěvky: 5015
Více informací o uživateli >>
Re: AM šokuje 06.03.2015 09:03
Odpověď na: plev

Minulý týden v úterý jsem zadal příkaz k převodu financí z AMúčtu na bankovní účet. Do dneška nic nepřišlo, tak jsem napsal mail na support. Odpovědi mi řádně hnuly žlučí . Tady jsou:

1. " Výběr byl poslán Zkontrolujte prosím Váš bankovní účet ještě jednou.ˇ"

Asi po stopadesáté abych zkontroloval. Naštěstí poslali i výpis z AM ekonta. Z toho jsem zjistil, že mé peníze poslali na nějaký mě neznámý účet. Surprised To přece snad ani nejde! Regulační podmínky, zákon proti praní špinavých peněz, povinost brokera používat pro vklady i výběry jen jeden účet vedený na jméno klienta atd.  Tak znovu píšu o mém zjištění.

2. "Pokud s tímto číslem bankovního účtu nemáte nic společného, napadá mě pouze, že někdo zneužil Vašich přihlašovacích údajů do Kabinetu Tradera? Přihlašovací údaje jak do Kabinetu Tradera, tak do platformy je potřeba mít někde v bezpečí! Z finančního oddělení mám potvrzení, že z naší strany proběhlo vše v pořádku."

To už se o mě pokouší mrákoty. Tady nastal evidentně průser jak prase, ale na Titanicu je všechno v pořádku a vesele se tancuje. Minulý rok jsem omylem zadal špatně jednu číslici z účtu a okamžitě mi to (správně) vyplivlo,že nelze zasílat na účty třetím osobám. V Kabinetu Tradera se také píše, že toto všechno je také na ochranu tradera proti zneužití účtu. Ano souhlasím-ale u AM to evidentně nefunguje. Čekal bych od AM okamžitou aktivitu jak to napravit- zbytečně! Takže deset hlubokých nádechů a poníženě píšu PROSBU o návrh dalšího postupu.

3."Číslo bankovního účtu, které jste zadal, je společnosti Cetelem.Pravděpodobně tam tedy máte nějakou půjčku a účty jste si spletl? Bohužel neručíme za to, co klient při výběru prostředků vyplní. Je možné, že Cetelem pošle finance zpět na náš účet, protože platba neobsahovala žádný variabilní symbol. Pro urychlení doporučujeme kontaktovat společnost Cetelem a celou záležitost s nimi probrat."

Znovu mi padá brada.Paní má hned jasno jak k tomu došlo- kam se hrabe 5.kriminální oddělení. Znovu paní Balcarovou marně upozorňuji na regulace a zákony které je broker povinen dodržovat ohledně pohybu finančních prostředků mezi klientem a brokerem. Takže volám na Cetelem. Ti se se mnou (logicky) nechtějí moc bavit, protože nejsem zasílatelem platby. Samozřejmě jedině ten může požádat o vrácení mylné platby.

4."V tom případě prosím napište oficiální email, že jste se spletl při zadávání výběru a pošlete na info@admiralmarkets.cz. Vedení bude na základě této žádosti společnost Cetelem kontaktovat."

Nelíbí se mi k čemu došlo a především Jak k tomu mohlo vůbec dojít. Číslo svého účtu znám na zpaměť a vychrlím ho i ve dvě ráno, ale budiž splést se člověk může. Po zadání příkazu k výběru a odkliknutí nemáte nikde možnost si údaje zkontrolovat. Na e-mail přijde potvrzení o výběru a částce -bez čísla účtu na který je to posíláno. A na co taky, když to může být posláno jen na ten jeden jediný! Takže závěrem- divoký východ, a nedělejme si iluze, že je broker vyklepaný z nějakých regulací ***



Tak mě se naštěstí něco takového nestalo.

  • Máš úvěr u Cetelem? Není možné že bys tam ten účet zadal? 
  • Zjisti číslo účtu Cetelem - není podobné s tvým (např. neliší se v jedné číslici nebo není stejné jen s jiným kódem banky)?
  • Kontaktuj jiného manažera AM a zkus mu popsat situaci - Yuri se zdá optimální.
  • Upozornil bych AM, že v případě, kdy se to urychleně nevyřeší, budeš kontaktovat regulátora popř. státní orgány řešící praní špinavých peněz (porušení pravidel - výplata na "anonymní" účet).
  • Je možné že v AM někdo udělal chybu a teď se to snaží hodit na tebe - určitě bych nepsal email kde beru vinu na sebe viz. "napište oficiální email, že jste se spletl při zadávání výběru". Jestli to někdo v AM podělal a Cetelem peníze nevrátí, tak mu hrozí, že to bude platit ze svého (resp. do výše trojnásobku měsíčního platu).
  • Cetelem ty peníze musí vrátit, jinak se dopouští trestného činu (bezdůvodné obohacení). Řešilo se v minulosti v medií - tuším žena co jí na účet přišly omylem peníze z nějaké firmy je vybrala a utratila. Dostala tuším podmínku + náhradu škody.
broker: AdmiralMarkets (live) | Patria forex (live) | IBFX.au (demo + live)
plev
Silver member
avatar
Příspěvky: 289
Více informací o uživateli >>
Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 09:52
Odpověď na: kralv

Tak mě se naštěstí něco takového nestalo.

  • Máš úvěr u Cetelem? Není možné že bys tam ten účet zadal? 
  • Zjisti číslo účtu Cetelem - není podobné s tvým (např. neliší se v jedné číslici nebo není stejné jen s jiným kódem banky)?
  • Kontaktuj jiného manažera AM a zkus mu popsat situaci - Yuri se zdá optimální.
  • Upozornil bych AM, že v případě, kdy se to urychleně nevyřeší, budeš kontaktovat regulátora popř. státní orgány řešící praní špinavých peněz (porušení pravidel - výplata na "anonymní" účet).
  • Je možné že v AM někdo udělal chybu a teď se to snaží hodit na tebe - určitě bych nepsal email kde beru vinu na sebe viz. "napište oficiální email, že jste se spletl při zadávání výběru". Jestli to někdo v AM podělal a Cetelem peníze nevrátí, tak mu hrozí, že to bude platit ze svého (resp. do výše trojnásobku měsíčního platu).
  • Cetelem ty peníze musí vrátit, jinak se dopouští trestného činu (bezdůvodné obohacení). Řešilo se v minulosti v medií - tuším žena co jí na účet přišly omylem peníze z nějaké firmy je vybrala a utratila. Dostala tuším podmínku + náhradu škody.

Přeposlal jsem to na info včetně celé beznadějné komunikace s pí Balcarovou, tak uvidím. Jinak nepochybuji, že se to kladně vyřeší. Tady nejde o to jestli je to kiks můj nebo AM. Problém je v tom, že k tomu vůbec došlo. Admiral Marketu jako osobě povinné dle zákona č. 61/1996 za to hrozí flastr 2-50mega. Ta paní od AM to má ale vyloženě na háku (nebo spíš o nějakých zákonech a reagulích nemá ani páru) protože jinak by si tu aroganci musela odpustit. Co se týče Cetelemu, tak ten nemá s vrácením peněz problém, ale musí o to požádat odesílatel platby- a to nejsem já, ale AM. Jinak to vrátí automaticky,  ale až po 6 měsících. Prý je to číslo technického účtu Cetelem- nemám s tím nic společného.***

Admiral
Nováček v diskuzi
avatar
Příspěvky: 5
Více informací o uživateli >>
Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 09:58
Odpověď na: zisk

s Balcarovou sa nema vyznam bavit, to je jedna arogantna, neochotna baba. Skus sa spojit s Eliseev Yury, s nim mam dobre skusenosti ako s mailom tak aj telefonicky.

p. Internetový Bojovník se může kdykoliv zastavit u nás v Praze a celou záležitost velmi osobně projednáme.

Kovac
Veteran member
avatar
Příspěvky: 21572
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 10:08
Odpověď na: Admiral

p. Internetový Bojovník se může kdykoliv zastavit u nás v Praze a celou záležitost velmi osobně projednáme.

Uzivatele Zisk si nevsimejte, je to podvodnik, ktery tady vystupuje pod nekolika nicky jako Filozof apod. Je to blazen...

Broker: Purple Trading (forex) | XTB (akcie) | Swissquote Bank (indexy a komodity). Obchodní systém: Price Action, S/R, VIP zóna.
Kovac
Veteran member
avatar
Příspěvky: 21572
Více informací o uživateli >>
Admiral Markets 06.03.2015 10:10
Odpověď na: Portor

Ja zadaval prikaz prevcirem vecer a penize dnes rano bez problemu na uctu.

Mam stejne zkusenosti, vybiram z uctu Admiral Markets skoro kazdych par mesicu a nikdy zadny problem nebyl a to uz jsemu Admiral Markets hodne let a zatim plne spokojenost. Mohu potvrdit, ze vybery penez jsou u Admiral Markets nejrychleji ze vsech brokeru, co jsem kdy mel.

Ale chyba se stat muze vzdycky, to je jasne, hlavne, aby se to vyresilo.

Broker: Purple Trading (forex) | XTB (akcie) | Swissquote Bank (indexy a komodity). Obchodní systém: Price Action, S/R, VIP zóna.
Skyangel
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1375
Více informací o uživateli >>
... 06.03.2015 10:14

Doposud jsem myslel, že ti Am pošle platbu jen a pouze z účtu, ze kterého byly vloženy banky a které je na jméno dotyčného.

plev
Silver member
avatar
Příspěvky: 289
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 10:19
Odpověď na: Admiral

p. Internetový Bojovník se může kdykoliv zastavit u nás v Praze a celou záležitost velmi osobně projednáme.

A to mám brát jako co??? vyhrožování?

plev
Silver member
avatar
Příspěvky: 289
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 10:24
Odpověď na: plev

A to mám brát jako co??? vyhrožování?

A Tak to se velmi omlouvám , já myslel ,že to bylo na mě Wink (už mám nějak rudo). ***

Kovac
Veteran member
avatar
Příspěvky: 21572
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 10:28
Odpověď na: plev

A to mám brát jako co??? vyhrožování?

To nebylo na tebe ale na blazna Filozofa alias nickname Zisk.

Broker: Purple Trading (forex) | XTB (akcie) | Swissquote Bank (indexy a komodity). Obchodní systém: Price Action, S/R, VIP zóna.
Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 10:42
Odpověď na: plev

Přeposlal jsem to na info včetně celé beznadějné komunikace s pí Balcarovou, tak uvidím. Jinak nepochybuji, že se to kladně vyřeší. Tady nejde o to jestli je to kiks můj nebo AM. Problém je v tom, že k tomu vůbec došlo. Admiral Marketu jako osobě povinné dle zákona č. 61/1996 za to hrozí flastr 2-50mega. Ta paní od AM to má ale vyloženě na háku (nebo spíš o nějakých zákonech a reagulích nemá ani páru) protože jinak by si tu aroganci musela odpustit. Co se týče Cetelemu, tak ten nemá s vrácením peněz problém, ale musí o to požádat odesílatel platby- a to nejsem já, ale AM. Jinak to vrátí automaticky,  ale až po 6 měsících. Prý je to číslo technického účtu Cetelem- nemám s tím nic společného.***

Tak vidíš, že se touto záležitostí zabýváme, ale útoky typu Titaniku a výhružky pokutama regulátorem a pod si prosím na fórech odpusť.

1, Eliška Balcarová není arogantní, ale uvědom si, že chat probíhá na nešifrovaném linku nelze osobní citlivé záležitosti tímto chatem probírat a tudíž možná se Ti reakce nelíbí, ale pro bezpečnost je nutné takto závažné pochybení řešit s možností všech identifikací.

2, Popel na hlavu by jsi si měl sypat sám místo útoku. AM ani nikdo jiný nevidí a nemá možnost do výběru zasáhnout. Pro vysvětlení to co popisuješ a je napsáno v KT je více méně čestné prohlášení klienta ohledně jeho účtu. Zde si přečti jak to vše probíhá.

3, Pro nás je směrodatné, že výběr i obchodování je uskutečněno ze stejné IP adresy a tudíž reakce, že nedošlo k pochybení u Tebe nedává jinou možnost než, že tedy někdo ze stejné IP tento výběr na špatný účet uskutečnil. z obráku jsou odstraněna pouze citlivá data, ale originály máme k dispozici.

4, Samozřejmě s Celetemem tuto záležitost již řešíme ve standardním reklamačním řízení. Přímo tuto záležitost řeší ředitel pobočky AM v Praze.

Takže i pro ostatní diskutující... nic nezávání průserem. Jak již Plev psal nikdo není neomylný my to víme a chápeme, že se zmýlil a rádi jeho špatně zadaný výběr vyřešíme. Jen bez útoku by i pro nás byl pocit daleko lepší a příjemnější, ale výsledek bude stejný. Štěstí, že se jedná o společnost "Cetelem" u které je předpoklad, že reklamace proběhne rychle a neoprávněný příjem ihned vrátí.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 10:59
Odpověď na: plev

A Tak to se velmi omlouvám , já myslel ,že to bylo na mě Wink (už mám nějak rudo). ***

Tak informace jak to dopadne: Cetelem reklamaci uznalo prostředky se vrátí nám a my je ihned přepíšeme zpět na obchodní účet. Poté budeš moct zadat výběr znovu na svůj bankovní účet. Jen dodám, že v KT můžeš vybírat na jakýkoliv účet u různých bank, ale musí být vedeny na Tvé jméno. Sám mám v KT více bankovních účtu z různých bank.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
plev
Silver member
avatar
Příspěvky: 289
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 11:25
Odpověď na: Vladimír Dubový

Tak informace jak to dopadne: Cetelem reklamaci uznalo prostředky se vrátí nám a my je ihned přepíšeme zpět na obchodní účet. Poté budeš moct zadat výběr znovu na svůj bankovní účet. Jen dodám, že v KT můžeš vybírat na jakýkoliv účet u různých bank, ale musí být vedeny na Tvé jméno. Sám mám v KT více bankovních účtu z různých bank.

Děkuji za info. Počkám na oficiální e-mail.  V dalším s tebou naprosto souhlasím - a proto mi už konečně bez omáček kolem řekněte, jak je teda možné, že finance přesto došly na účet, který nemá se mnou ani s mým jménem nic společného!?

filozof
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1152
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 11:41
Odpověď na: plev

Děkuji za info. Počkám na oficiální e-mail.  V dalším s tebou naprosto souhlasím - a proto mi už konečně bez omáček kolem řekněte, jak je teda možné, že finance přesto došly na účet, který nemá se mnou ani s mým jménem nic společného!?

prisiel mi mail od AM ze som internetovy bojovnik a ze sa mam kdikoli zastavit u nich v Praze a ze to so mnou velice osobne projednaji, myslim ze k tomu je kazdy komentar zbytocny.

Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 11:44
Odpověď na: plev

Děkuji za info. Počkám na oficiální e-mail.  V dalším s tebou naprosto souhlasím - a proto mi už konečně bez omáček kolem řekněte, jak je teda možné, že finance přesto došly na účet, který nemá se mnou ani s mým jménem nic společného!?

Protože je pro nás "čestné prohlášení" že vybíráš na svůj účet. My nevidíme majitele proti účtu. Nezjistíme, pokud se neobjeví název majitele při výběru. Proto jsou nutné klauzule o vlastním účtu, aby jsme byli především krytí my, že vědomě neumožňujeme to co je v onom zákoně o praní špinavých peněz. To, že jsi se "nevědomě" pokusil o výběr na cizí účet by nebyl problém AM, ale Tvůj. AM v dobré víře předpokládá, že vybíráš na svůj účet. Hele mně se toto stalo v 2009 u XTB, ale tam šlo o lidský faktor protože o výběry se žádalo telefonicky. Komplikace byla v tom, že trader, kterému můj výběr došel to vzal za nějaký bonus a část rozfofroval :D. No vyřešilo se to sice, ale bylo to nepříjemné. Proto jsem psal, že štěstí v neštěstí je protistranou společnost a ne soukromý účet... tam totiž to je kolikrát až na soudní spor.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 11:50
Odpověď na: plev

Děkuji za info. Počkám na oficiální e-mail.  V dalším s tebou naprosto souhlasím - a proto mi už konečně bez omáček kolem řekněte, jak je teda možné, že finance přesto došly na účet, který nemá se mnou ani s mým jménem nic společného!?

Co zatím čtu tuhle diskuzi tak mi narůstá tlak, takže musím reagovat, respektice trochu přeložit do selštiny, některé odpovědi zástupců AM mi fakt nedaj...:

Tak vidíš, že se touto záležitostí zabýváme, ale útoky typu Titaniku a výhružky pokutama regulátorem a pod si prosím na fórech odpusť.

Ano že se tou záležitostí zabýváte bylo krásně napsáno v emailu od pí. Balcarové.... Každý umí číst a udělá si obrázek.

1, Eliška Balcarová není arogantní, ale uvědom si, že chat probíhá na nešifrovaném linku nelze osobní citlivé záležitosti tímto chatem probírat a tudíž možná se Ti reakce nelíbí, ale pro bezpečnost je nutné takto závažné pochybení řešit s možností všech identifikací.

Aha....  takže nemůže paní Balcarová říct přejděme na šifrovanou linku nebo zavolejte či něco podobného....   Evidentně chyba klientaTongue out

2, Popel na hlavu by jsi si měl sypat sám místo útoku. AM ani nikdo jiný nevidí a nemá možnost do výběru zasáhnout. Pro vysvětlení to co popisuješ a je napsáno v KT je více méně čestné prohlášení klienta ohledně jeho účtu. Zde si přečti jak to vše probíhá.

Chceme říct že tato situace se může kdykoliv opakovat, klienti dávejte si sami pozor co děláte, peníze můžou skončit kdekoliv...

Takže i pro ostatní diskutující... nic nezávání průserem. Jak již Plev psal nikdo není neomylný my to víme a chápeme, že se zmýlil a rádi jeho špatně zadaný výběr vyřešíme. Jen bez útoku by i pro nás byl pocit daleko lepší a příjemnější, ale výsledek bude stejný. Štěstí, že se jedná o společnost "Cetelem" u které je předpoklad, že reklamace proběhne rychle a neoprávněný příjem ihned vrátí.

Kliente, jediná a jediná chyby je na tvé straně, mi jsme poslali kam jsi chtěl a vůbec nevadí že to nesmíme..

Tak informace jak to dopadne: Cetelem reklamaci uznalo prostředky se vrátí nám a my je ihned přepíšeme zpět na obchodní účet. Poté budeš moct zadat výběr znovu na svůj bankovní účet. Jen dodám, že v KT můžeš vybírat na jakýkoliv účet u různých bank, ale musí být vedeny na Tvé jméno. Sám mám v KT více bankovních účtu z různých bank.

Potvrzujeme že chyba špatného převodu není na naší straněně, co naplat že jsme poslali prostředky někam kam nesmíme, kliente musíš si počkat třebac je neoprávněný příjemce vrátí, v tomto případě je velká pravděpodobnost že jednou své peníze přepošleme. V žádném případě to nedáme ze svého ikdyž je to naše chyba...Cool


No závěrem jsem zvědavy jakou dostaneš odpověď na svoji otázku "a proto mi už konečně bez omáček kolem řekněte, jak je teda možné, že finance přesto došly na účet, který nemá se mnou ani s mým jménem nic společného!?"  jestli to bude zase nějaká šalamounská průpovídkaWink

P.S.: Bývavali časy kdy se AM ke svým chybám stavělo čelem ale to už je vážně asi všechno pryč...

 



____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
Tom2082
Veteran member
avatar
Příspěvky: 8902
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 11:51
Odpověď na: Vladimír Dubový

Protože je pro nás "čestné prohlášení" že vybíráš na svůj účet. My nevidíme majitele proti účtu. Nezjistíme, pokud se neobjeví název majitele při výběru. Proto jsou nutné klauzule o vlastním účtu, aby jsme byli především krytí my, že vědomě neumožňujeme to co je v onom zákoně o praní špinavých peněz. To, že jsi se "nevědomě" pokusil o výběr na cizí účet by nebyl problém AM, ale Tvůj. AM v dobré víře předpokládá, že vybíráš na svůj účet. Hele mně se toto stalo v 2009 u XTB, ale tam šlo o lidský faktor protože o výběry se žádalo telefonicky. Komplikace byla v tom, že trader, kterému můj výběr došel to vzal za nějaký bonus a část rozfofroval :D. No vyřešilo se to sice, ale bylo to nepříjemné. Proto jsem psal, že štěstí v neštěstí je protistranou společnost a ne soukromý účet... tam totiž to je kolikrát až na soudní spor.

Valdimíre, tohle už snad nemyslíš opravdu vážně.......Smile

____________ u platformy stál a pořád, a pořád vysával...... vysávat přestal a přešel do vyšší formy bytí a zisků
Vladimír Dubový
Veteran member
avatar
Příspěvky: 2571
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 11:59
Odpověď na: Tom2082

Co zatím čtu tuhle diskuzi tak mi narůstá tlak, takže musím reagovat, respektice trochu přeložit do selštiny, některé odpovědi zástupců AM mi fakt nedaj...:

Tak vidíš, že se touto záležitostí zabýváme, ale útoky typu Titaniku a výhružky pokutama regulátorem a pod si prosím na fórech odpusť.

Ano že se tou záležitostí zabýváte bylo krásně napsáno v emailu od pí. Balcarové.... Každý umí číst a udělá si obrázek.

1, Eliška Balcarová není arogantní, ale uvědom si, že chat probíhá na nešifrovaném linku nelze osobní citlivé záležitosti tímto chatem probírat a tudíž možná se Ti reakce nelíbí, ale pro bezpečnost je nutné takto závažné pochybení řešit s možností všech identifikací.

Aha....  takže nemůže paní Balcarová říct přejděme na šifrovanou linku nebo zavolejte či něco podobného....   Evidentně chyba klientaTongue out

2, Popel na hlavu by jsi si měl sypat sám místo útoku. AM ani nikdo jiný nevidí a nemá možnost do výběru zasáhnout. Pro vysvětlení to co popisuješ a je napsáno v KT je více méně čestné prohlášení klienta ohledně jeho účtu. Zde si přečti jak to vše probíhá.

Chceme říct že tato situace se může kdykoliv opakovat, klienti dávejte si sami pozor co děláte, peníze můžou skončit kdekoliv...

Takže i pro ostatní diskutující... nic nezávání průserem. Jak již Plev psal nikdo není neomylný my to víme a chápeme, že se zmýlil a rádi jeho špatně zadaný výběr vyřešíme. Jen bez útoku by i pro nás byl pocit daleko lepší a příjemnější, ale výsledek bude stejný. Štěstí, že se jedná o společnost "Cetelem" u které je předpoklad, že reklamace proběhne rychle a neoprávněný příjem ihned vrátí.

Kliente, jediná a jediná chyby je na tvé straně, mi jsme poslali kam jsi chtěl a vůbec nevadí že to nesmíme..

Tak informace jak to dopadne: Cetelem reklamaci uznalo prostředky se vrátí nám a my je ihned přepíšeme zpět na obchodní účet. Poté budeš moct zadat výběr znovu na svůj bankovní účet. Jen dodám, že v KT můžeš vybírat na jakýkoliv účet u různých bank, ale musí být vedeny na Tvé jméno. Sám mám v KT více bankovních účtu z různých bank.

Potvrzujeme že chyba špatného převodu není na naší straněně, co naplat že jsme poslali prostředky někam kam nesmíme, kliente musíš si počkat třebac je neoprávněný příjemce vrátí, v tomto případě je velká pravděpodobnost že jednou své peníze přepošleme. V žádném případě to nedáme ze svého ikdyž je to naše chyba...Cool


No závěrem jsem zvědavy jakou dostaneš odpověď na svoji otázku "a proto mi už konečně bez omáček kolem řekněte, jak je teda možné, že finance přesto došly na účet, který nemá se mnou ani s mým jménem nic společného!?"  jestli to bude zase nějaká šalamounská průpovídkaWink

P.S.: Bývavali časy kdy se AM ke svým chybám stavělo čelem ale to už je vážně asi všechno pryč...

 



Tome nevím zda vůbec reagovat na Tvůj příspěvek selština je jen Tvoje, že :D.... peníze odešly na účet zadaný klientem ;) nikdo z AM nic nezadával neměnil jen potvrdil výběr... podotýkám zadaný klientem ze shodné IP adresy. Tak nevím k čemu se stavět, že chybu jsme způsobili my. Do doby než klient nahlásí, že mu prostředky nedošly máme za to, že výběr proběhl tak jak si přál. Poté teprve může dojít k nějaké reklamaci a my můžeme ověřovat a žádat banku o info.... takže prosím zkus si Tvou selštinu trošku proštudovat.

AdmiralMarkets, Purple Trading| Typ účtu: Real | Obchodní systém: ruční , AOS,S/R , TrendLine | Indikátory: různé | Ostatní:
filozof
Veteran member
avatar
Příspěvky: 1152
Více informací o uživateli >>
Re: Re: Re: AM šokuje 06.03.2015 12:01
Odpověď na: Admiral

p. Internetový Bojovník se může kdykoliv zastavit u nás v Praze a celou záležitost velmi osobně projednáme.

ten ton mi pripada ako ze mate za sebou mafiu?

Pavel1_
Silver member
avatar
Příspěvky: 150
Více informací o uživateli >>
Proč tak složitě? 06.03.2015 12:05
To se jako musí při každým výběru zadávat pokaždý znovu číslo účtu? V době databází, internetu a počítačů? Ptám se, protože si chci u nich otevřít účet.

Předchozí témata

Následující témata

Forex - doporučené články:

Co je FOREX?
Základní informace o finančním trhu FOREX. Forex je obchodování s cizími měnami (forex trading) a je zároveň největším a také nejlikvidnějším finančním trhem na světě.
Forex pro začátečníky
Forex je celosvětová burzovní síť, v jejímž rámci se obchoduje se všemi světovými měnami, včetně české koruny. Na forexu obchodují banky, fondy, pojišťovny, brokeři a podobné instituce, ale také jednotlivci, je otevřený všem.
1. část - Co to vlastně forex je?
FOREX = International Interbank FOReign EXchange. Mezinárodní devizový trh - jednoduše obchodování s cizími měnami - obchodování se směnnými kurzy.
VIP zóna - Forex Asistent
Nabízíme vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu elitních obchodníků FXstreet.cz. Ve spolupráci s předními úspěšnými obchodníky jsme pro vás připravili unikátní VIP skupinu (speciální uzavřená sekce na webu), až doposud využívanou pouze několika profesionálními tradery, a k tomu i exkluzivní VIP indikátory, doposud úspěšně používané pouze k soukromým účelům. Nyní se vám otevírá možnost stát se součástí této VIP skupiny, díky které získáte jedinečné know-how pro obchodování na forexu, výjimečné VIP indikátory, a tím také náskok před drtivou většinou ostatních účastníků trhu.
Forex brokeři - jak správně vybrat
V podstatě každého, kdo by chtěl obchodovat forex, čeká jednou rozhodování o tom, s jakým brokerem (přeloženo jako makléř/broker nebo zprostředkovatel) by chtěl mít co do činění a svěřil mu své finance určené k obchodování. Velmi rád bych vám přiblížil problematiku výběru brokera, rozdíl mezi jednotlivými typy brokerů a v neposlední řadě uvedu několik příkladů nejznámějších z nich.
Forex robot (AOS): Automatický obchodní systém
Snem některých obchodníků je obchodovat bez nutnosti jakéhokoliv zásahu do obchodu. Je to pouhá fikce nebo reálná záležitost? Kolik z nás věří, že "roboti" mohou profitabilně obchodovat? Na jakých principech fungují?
Forex volatilita
Forex volatilita, co je volatilita? Velmi užitečným nástrojem je ukazatel volatility na forexu. Grafy v této sekci ukazují volatilitu vybraného měnových párů v průběhu aktuální obchodní seance.
Forex zůstává největším trhem na světě
V dnešním článku se podíváme na nejnovější statistiky globálního obchodování na forexu. Banka pro mezinárodní vyrovnání plateb (BIS) totiž před pár týdny zveřejnila svůj pravidelný tříletý přehled, ve kterém detailně analyzuje vývoj na měnovém trhu. BIS je označována jako "centrální banka centrálních bank". Je nejstarší mezinárodní finanční organizací a hraje klíčovou roli při spolupráci centrálních bank a dalších institucí z finančního sektoru. Dnešní vzdělávací článek sice nebude zcela zaměřen na praktické informace z pohledu běžného tradera, ale i přesto přinese zajímavé a důležité poznatky.

Nejnovější články:


Naposledy čtené:

Forex brokeři
IFC Markets
MIG Bank
FXDD
reklama
CapXmaster srovnani